ورود سیستم های هوشمند اجتناب ناپذیر است

پرشین خودرو: برای افزایش سطح رضایت مندی مشتریان، شرایط خدمت رسانی به خودروهای قدیمی را همپای خودروهای جدید، ارتقاء می دهیم.

هاشم یکه زارع در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو ،در مورد موضوع خدمات پس از فروش گفت: به هر حال نکته مهم در موضوع تولید خودرو و خدمات پس از فروش بحث کیفیت تولیدات، قیمت مناسب و بهبود خدمات پس از فروش است و بدون بازنگری در این 3 مطلب نمی توان رقابت را از سایرین برد.

وی ادامه داد: واقعیت این است که خدمات پس از فروش به سمت و سویی پای می گذارد که اگر در این حرکت با صنعت خودروی ایران همپا نباشد ممکن است از قافله عقب بماند.

مدیر عامل ایران خودرو تاکید کرد: سیستم های هوشمند آهسته آهسته در حال ورود به خدمات پس از فروش هستند و ما در ایران خودرو باید به دنبال این جایگزینی سیستم ها باشیم. بنابراین پر واضح است که با توجه به اتفاقاتی که در صنعت خودرو و صنعت دیجیتال و بحث هوشمند سازی خودروها افتاده است، باید تغییرات را سرعت بخشیده تا بتوانیم بهترین خدمت و سرویش را به مشتریان خود عرضه نماییم.

وی افزود: ما بر هدف خود که شامل بهبود کیفیت و افزایش رضایت مشتریان بوده است، پایبندیم و از این رو در تمام قراردادهای جدید نیز ساز و کارها برای بهبود کیفی خدمات دیده شده است.

یکه زارع در مورد نحوه خدمت رسانی به خودروهای تازه وارد پژو و تغییرات در مدل کاری ایران خودرو برای بهبود کیفی خدمات گفت: به هر حال خودروهای جدید خدمات متناسب با تکنولوژی خود را می خواهند و شرایطشان با خودروهای قدیمی فرق می کند.

وی خاطرنشان کرد: سیاست ایران خودرو در قبال تازه واردها این است که شرایط خدمت رسانی را ارتقا داده و حتی برای خودروهای قدیمی نیز وضعیت را همانند خودرو های تازه وارد مهیا کنیم.

کد خبر 69753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha