احداث پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 3 هزار خودرو

پرشین خودرو: مدیرعامل برج میلاد گفت: پارکینگ طبقاتی یادمان ایرانیان با ظرفیت 3 هزار خودرو در برج میلاد در حال احداث است.

به گزارش پرشین خودرو، علی درویش پور در نشست خبری ویژه برنامه‌های نوروز 96 با بیان اینکه جشنواره "نوروزگار" طی 8 سال گذشته با استقبال بسیار خوب هموطنان روبرو بوده است، اظهارداشت: امسال قرار است در زیرگذر برج میلاد به عنوان نقطه ورودی مخاطبین ویژه برنامه‌های میدانی، سرود آیینی، نمایش، موسیقی اقوام، و کارناوال‌های عمونوروز وخداحافظی ننه سرما اجرا شود.

وی با اشاره به استقرار تالار توضیحات در گالری غربی برج میلاد عنوان کرد: دراین تالار مهمانان در قالب پخش کلیپ با ظرفیت ها و جذابیت‌های مختلف یادمان ملی ایرانیان آشنا می‌شوند. گالری شرقی نیز به سرای ملل اختصاص دارد.

مدیرعامل برج میلاد با تاکید بر برپایی بیش از 18 ایستگاه تفریحی ، ورزشی و سرگرمی برای گروه‌های سنی مختلف در بخش‌های شرقی، غربی و جنوبی برج میلاد گفت: در جشنواره امسال سه سالن نمایشگاهی به امور فرهنگی و سرگرمی اختصاص داده‌ایم. در یکی از سالن‌ها شهروندان با تهران قدیم و مشاغل از یاد رفته همچون ترمه دوزی و لحاف دوزی آشنا می‌شوند، در سالن دیگر نیز هر روز از ساعت 17 تا 22 جنگ عصرگاهی برگزار می‌شود و سالن سوم نیز به کودکان و نوجوانان اختصاص می‌یابد.

به گفته درویش پور طبقات تجاری اول و دوم مختص عرضه محصولات فرهنگی و کتاب است و در سکوی دیده باز نیز مخاطبان به طور زنده می‌توانند با هنر اصیل ایرانی آشنا شوند.

وی در ادامه به برپایی سیاه چادرهای عشایر و معرفی آداب و رسوم این افراد در بخش از برج اشاره و تصریح کرد: اغلب برنامه های ما به صورت رایگان برگزار می شود و تنها در تعداد کمی از برنامه ها که با مشارکت بخش خصوصی است شهروندان باید هزینه بسیار اندکی پرداخت کنند .

مدیرعامل برج میلاد گفت : برنامه‌های نوروزگار از تاریخ 2 تا 12 فروردین از ساعت 10صبح الی 22 برگزار می‌شود‌. البته بعد از این ساعت تا ساعت 24 شاهد برگزاری کنسرت خواهیم بود.

درویش پور برگزاری تور بازدید از سه برج با همکاری ستاد گردشگری را از دیگر اقدامات نوروز 96 معرفی و بیان داشت: قرار است که امسال با اختصاص اتوبوس‌های بسیار شکیل این تور از برج میلاد آغاز و به بازدید از برج آزادی و طغرل منجر شود.

درویش پور در ادامه به برگزاری کنسرت در برج میلاد پرداخت و گفت: از سنوات گذشته برج میلاد میزبان کنسرت ها بوده و در این مورد اولویت ما با کنسرت‌های ایینی و فاخر بوده است امسال هم در قالب برنامه نوای بهار شاهد برگزاری کنسرت‌های پاپ در برنامه نوروزگار خواهیم بود .

وی با یادآوری این نکته که قرار است با همکاری معاونت حمل ونقل شهرداری تهران تمهیدات لازم برای انتقال شهروندان از مکان های پرجمعیت به برج میلاد فراهم شود تصریح کرد: به طور حتم با بهره برداری از ایستگاه متروی برج میلاد در سال آتی دسترسی به این مکان بیش ازپیش آسان می شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌کنیم که امسال بیش از یک میلیون نفر در برنامه‌های نوروزگار شرکت کنند، خاطرنشان کرد: درایام عادی میانگین بازدید از برج روزانه بین 2 تا 6 هزار نفر است.

مدیرعامل برج میلاد در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر تامین پارکینگ برای مخاطبان گفت: امسال علاوه بر ظرفیت‌های پارکینگ‌های طبقاتی و پارکینگ همایش‌ها از زمین کارتینگ و دو سه قطعه زمین دیگر به عنوان پارکنیگ استفاده می‌کنیم. البته قرار است تا در سال 96 پروژه پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 3 هزار خودرو در زمین به مساحت 96 هزار مترمربع در 10 طبقه را دردستور کار قرار گیرد. در حال حاضر خاک برداری این پروژه انجام شده که عزم این است که تا پایان سال 96 پروژه را به اتمام برسانیم.

درویش پور اجرای پروژه مسجد را از دیگر برنامه های سال 96 معرفی و تاکید کرد: امیدواریم تا پایان سال آینده این مسجد را با معماری ایرانی – اسلامی به بهره برداری برسد.

وی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر برگزاری همایش های سیاسی احزاب در برج میلاد همزمان با انتخابات شوراها خاطرنشان کرد: تا به امروز چنین فضاهایی در برج حاکم نبوده و قطعا هم از این به بعد هم نخواهد بود هر گونه برگزاری میتینگ و جلسه سیاسی نیاز به اخذ مجوز از نهادهای مختلف دارد که ما تا کنون چنین درخواستی نداشتیم.

فارس

کد خبر 69792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha