وانت تندر باز هم تنها 3 ستاره در گروه وانت ها+جدول

پرشین خودرو: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در جدیدترین گزارش خود در بهمن ماه اعلام کرد: وانت هایی که در گزارش بهمن 95 مورد بازرسی کنترل کیفی قرار گرفته از نظر کسب امتیاز هیچ تغییری را نسبت به گزارش منتشر شده در دی ماه تجربه نکرده است!

به گزارش پرشین خودرو، در این گزارش که مربوط به بهمن ماه 95 می شود 8 مدل وانت مورد بازرسی کارشناسان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفت که 1 محصول قیمتی بالای 50 میلیون و سایر وانت ها در بازه قیمتی زیر 50 میلیون تومان دسته بندی می شود.


بر اساس این گزارش تنها وانتی که موفق به اخذ 3 ستاره کیفی شده، وانت تندر ایران خودرو با قیمتی کمتر از 50 میلیون تومان است.


نکته جالب در گزارش بهمن ماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفتن تنها وانت بالای 50 میلیون تومان این گروه یعنی پیکاپ فوتون دیزلی ایران خودرو دیزل با کسب 2 ستاره کیفی بعد از وانت تندر است.


از دیگر محصولاتی که در گزارش منتشره از سوی شرکت بازرسی کیفیت مورد بازرسی کارشناسان قرار گرفته است می توان به وانت سایپا 151 بن رو، وانت کارا تک کابین بهمن موتور و وانت دیزل زامیاد اشاره کرد که هر سه این محصولات همانند بازرسی های دی ماه نتوانستند بیش از یک ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.


3 محصول تک ستاره دیگر نیز در گزارش منتشر شده بهمن به چشم می خورد که شامل وانت نیسان تک سوز زامیاد، وانت کارا دوکابین بهمن موتور و وانت نیسان دوگانه سوز زامیاد می شود.


در پایان می توان به این نکته اشاره کرد که گزارش منتشر شده دی و بهمن شرکت بازرسی و کنترل کیفیت در گروه وانت های تولید داخل هیچ تغییری را شاهد نبوده و سطح کیفی خودروهای تولیدی روندی یکسان را طی می کند.


در ادامه می توانید جدول گزارش سطوح کیفی وانت های تولید داخل را مشاهده کنید.

 

 

کد خبر 69794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha