خروج خودرو از کیش به صورت موقت تا اطلاع ثانوی آزاد شد

پرشین خودرو: مدیر کل گمرک جزیره کیش گفت : خروج خودرو از جزیره کیش از امروز دوشنبه به سرزمین اصلی به صورت موقت و تا اطلاع ثانوی آزاد اعلام شد .

به گزارش پرشین خودرو، جمعی از ساکنان جزیره کیش هفته گذشته طی نامه ای از مسئولان گمرک بندر جزیره کیش خواسته بودند تا قانون ممنوعیت خروج خودرو از کیش لغو شود.
بر اساس بخشنامه مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران مورخ 26 آبان‌ماه سال 95 از گمرک های مناطق آزاد خواسته شده تا علاوه بر لغو دستورالعمل های قبلی در خصوص تردد خودروهای مناطق آزاد، از قبول هرگونه درخواست برای ورود موقت خودروهای مزبور به سرزمین اصلی خودداری کنند.

محمد علی بهپوری معاون مرکز واردات گمرک جمهوری اسلامی نیز پنجشنبه هفته گذشته در حاشیه 'نشست منطقه ای پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا توسط شناورهای حامل کالا' اعلام کرده بود که هیچ خودرویی از مناطق آزاد با پروانه گمرک ورود موقت ،به سرزمین اصلی وارد نمی شود مگر اینکه در سطوح عالی تصمیمی اتخاذ شود.

قرار بود موضوع مطرح شده از سوی کیشوندان، از طرف مسئولان سازمان منطقه ازاد کیش با مسئولان گمرک جمهوری اسلامی مورد بررسی قرار گیرد .
مهدی اقبالی مقدم مدیرکل گمرک جزیره کیش در گفت وگو اختصاصی به خبرنگار ایرنا در این زمینه گفت: پس از بررسی موضوع در نشست هایی با حضور مسئولان حوزه مربوطه، مجوز خروج خودرو به صورت موقت به سرزمین اصلی از امروز صادر شد و تا اطلاع ثانوی آزاد اعلام شده است .

ایرنا

کد خبر 69912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha