استارت طرح امداد نوروزی مشترک 6گروه خودروساز داخلی و خارجی

پرشین خودرو: طرح امداد نوروزی امداد خودرو رفاه ایرانیان از 25 اسفند ماه جاری آغاز می‌شود و اجرای این طرح تا 15 فروردین ماه سال 1396 به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، علیرضا برنجی مجری خدمات امداد مشترک گروه خودرو سازان داخلی و خارجی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در طرح امداد و خدمات نوروزی سال 96 بیش از 1200 واحد امدادی مشتمل بر خودروهای امداد فنی پایگاه‌های ثابت و سیار با مشارکت گروه خودروسازان داخلی و خارجی این طرح خدمات مورد نیاز را به امدادخواهان ارائه خواهند داد.
مدیرعامل امدادخودرو رفاه ایرانیان متذکر شد: میانگین زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی در نوروز سال 1396 حدود 32 دقیقه پیش بینی شده است و عملکرد امداد گران نیز از طریق سامانه GPS، بازدیدهای میدانی مستمر و سایر ابزارهای کنترلی تحت نظارت قرار می‌گیرد.

 

 

برنجی، همچنین از تحت پوشش قرار گرفتن و سازماندهی خودروهای امدادی شرکت های "اطلس خودرو"، "جیلران موتور" و "آرین موتور" به عنوان خودروساز خارجی و شرکت های خودروسازی داخلی "مدیران خودرو"، "کارمانیا" و "کرمان موتور" که جز خودروسازان داخلی کشور هستند از سوی «امداد خودرو رفاه ایرانیان» خبر داد.
وی در ادامه از نرم افزار خدمات خودرو که ویژه تلفن های هوشمند با سیستم عامل اندروید طراحی شده است به عنوان جدیدترین محصول امداد خودرو رفاه ایرانیان خبر داد که از 25 اسفند ماه جاری و در آستانه آغاز سال جدید و سفرهای نوروزی در این آدرس آماده بهره برداری شده است.
مجری خدمات امداد مشترک گروه خودروسازان داخلی و خارجی در پایان از فعالیت شبانه روزی مرکز تماس «امداد خودرو رفاه ایرانیان» به شماره 64026-021 خبر داد که در این 20 روز اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی، آماده پاسخگویی به امدادخواهان عزیز خواهد بود.
 

کد خبر 70014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha