کد خبر 70016
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
50 درصد بلیت‌های نوروزی قطار فروخته شد

پرشین خودرو: 50 درصد بلیت‌های نوروزی قطار فروخته شد که بیشترین تقاضا برای مشهد و بندرعباس است.

به گزارش  پرشین خودرو، معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر گفت : در بسیاری از مسیرهای پرتردد بلیت قطارهای نوروزی به فروش رفته است.

میرحسن موسوی افزود: برای تعطیلات نوروزی از بیست و پنجم اسفند تا پانزدهم فروردین ماه بیش از یک میلیون و 615 هزار صندلی قطار آماده شده که از هفدهم بهمن ماه امسال تاکنون نصف این بلیت ها فروخته شده است.
50 درصد بلیت‌های نوروزی قطار فروخته شد
وی اعلام کرد : بیشتر بلیت های نوروزی در مسیر تهران- مشهد به طور کامل فروخته شده است و بسیاری از بلیت‌های نوروزی در مسیر تهران– بندرعباس و برعکس نیز به متقاضیان عرضه شده است.

میرحسن موسوی گفت: همه بلیت ها بدون افزایش قیمت به هموطنان عرضه می شود.

موسوی گفت: امسال هیچ شرکتی تقاضای افزایش قیمت بلیت نداشت و نرخ های نوروز 1397 با پارسال هیچ تفاوتی ندارد و انتظار داریم روزهای پایانی سال متقاضیان زیادی نسبت به خرید بلیت های نوروزی اقدام کنند.

معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امسال هیچ شرکتی تقاضای افزایش قیمت بلیت نداشت و نرخ های نوروز 96 با سال گذشته هیچ تفاوتی ندارد و انتظار داریم روزهای پایانی سال متقاضیان زیادی نسبت به خرید بلیت های نوروزی اقدام کنند.

طرح نوروزی از 25 اسفند تا 15 فروردین هر سال است و برای تسهیل سفر هموطنان در این ایام بخش های مختلف حمل ونقل هوایی، دریایی، زمینی و ریلی برنامه های خاصی در نظر می شود.

امسال پیش بین شده است بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر با هواپیما و بیش از 800 هزار نفر با شناورهای دریایی سفر کنند.

واحدمرکزی خبر

کد خبر 70016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha