پرونده امدادخودروهای متفرقه با جدیت پیگیری می شود

پرشین خودرو: مدیرعامل امداد خودرو ایران گفت: موضوع امداد خودروهای متفرقه و شكایات صورت گرفته از آنان با جدیت در جهت برآورده شدن خدمت رسانی صحیح به مشتریان دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شهرام صالحی، با اعلام این خبر اظهار داشت: زنجیره شبكه امداد و خدمات ایران خودرو بگونه ای پیاده سازی و تكمیل شده است كه نیازی به استفاده از دیگر شركت های إمدادی نداریم.

وی با تاكید بر اینكه كه شركت امدادخودرو ایران عضو انجمن صنفی امداد خودرو نیست، تصریح كرد: برخی فعالیت های این انجمن مورد تایید نیست و بعضا شاهد نارضایتی مردم از برخی خدمت رسانی ها توسط برخی اعضای آن هستیم كه از طریق مسیرهای قانونی موضوع در حال پیگیری است.


صالحی در مراسم آغاز به کار جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو درباره امدادهای متفرقه، اظهار کرد: ما دو دسته واحدهای امدادی متفرقه داریم، دسته اول شرکت هایی که برای تکمیل زنجیره خدمات پس از فروش تاسیس شده و مجوز قانونی دارند و دسته دوم واحدهای امدادی هستند که با آرم هی تقلبی فعالیت کرده و از مردم سوء استفاده می کنند.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده از سه ماه پیش، برای واحدهای غیرقانونی امدادی پرونده قضایی تشکیل داده شده و این رویه در سال آینده هم ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل امداد خودرو ایران با بیان اینکه شماره ۰۹۶۴۴۰ مطمئن ترین راه برای درخواست امداد از ایران خودرو است، اظهار کرد: با ادامه پیگیری های قضایی ما، مردم نیز به تفاوت خدمات ارائه شده پی خواهند برد و این واحدهای غیرقانونی به طور خودکار حذف خواهند شد.

وی با اشاره به آمادگی کامل امداد خودرو ایران برای اجرای طرح نوروزی گفت: با آمادگی و تجهیز کامل ناوگان امداد خودرو ایران به استقبال نوروز می رویم.
 

کد خبر 70050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha