2100 اکیپ امدادی به مسافران نوروزی خدمات می دهند

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت تهیه و توزیع قطعات ایران خودرو (ایساکو) با اشاره به آغاز جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو گفت: در این طرح ٤٥٠ تعمیرگاه و ٢ هزار و ١٠٠ اکیپ امداد رسانی فعالیت می کنند.

به گزارش «پرشین خودرو»، سیدرضا حسینی امروز (چهارشنبه) در نشست خبری جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو در هتل المپیک افزود: این طرح کل کشور را پوشش می دهد و از امروز تا 15 فروردین ماه خدمات رسانی می کنند.

وی اضافه کرد: هزار و 150 امدادگر بالینی، 888 ناوگان حمل، 7 کانکس پشتیبانی و 4 پایگاه امدادی در این طرح خدمت رسانی می کنند.

مدیرعامل ایساکو با بیان اینکه تعداد نمایندگی های تمام وقت نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش پیدا کرده است، افزود: این افزایش براساس بازخوردی است که خدمات سال گذشته از مشتریان گرفته شده و امسال 329 نمایندگی به طور کامل و 82 نمایندگی به صورت نیمه وقت در این طرح حضور دارند که جمعا 411 نمایندگی در این طرح حضور دارند.

وی اضافه کرد: سبد قطعات مورد نیاز این طرح از سه ماه قبل تامین شده و الان همه نمایندگی و اکیپ ها به قطعات مجهز شده است.

حسینی از راه اندازی ربات تلگرام ایران خودرو خبر داد و گفت: ربات تلگرام ایران خودرو با آدرس irankhodro_robot راه اندازی شده تا مشتریان بتوانند دسترسی راحت تری داشته باشند و ما بتوانیم خدمات را در زمان سریعتری ارایه کنیم.

حسینی افزود: مصرف کنندگان ایران خودرو که مشمول گارانتی هستند، کارت طلایی دارند و یا حتی اشتراک عادی دارند می توانند از امداد بالینی تعمیرگاهی به صورت رایگان برخوردار شوند.

وی میانگین زمان انتظار برای رسیدن اکیپ های امداد خودرو ایساکو را ٢٧ دقیقه ذکر کرد و افزود: برنامه ریزی کرده ایم که این زمان را به ٢٥ دقیقه کاهش دهیم.

کد خبر 70068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha