رئیس ایدرو: مردم در سال آینده خودروهای بهتری سوار می شوند

پرشین خودرو: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: مبنای تصمیم گیری و برخورد ما با شرکت های خودروسازی، گزارشاتی است که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تهیه و تنظیم می شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، منصور معظمی رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی ایران در جشن پایان سال ISQI ومراسم تقدیر از بازرسان برتر این شرکت ابراز داشت: ISQI باید در تهیه و تنظیم گزارشات خود بسیار واقع گرایانه عمل کند و بی طرفانه قضاوت نماید.

وی افزود: صنعت خودرو در کشور ما با جایگاه مطلوب فاصله دارد و برای رسیدن به این جایگاه باید باور کنیم که کیفیت، مسئولیت همه ماست. با باور این مهم مسئولیت در تمامی جنبه ها ریشه می دواند و می توانیم خودرو باکیفیت تولید کنیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به قراردادهای منعقد شده پس از برجام در صنعت خودرو خاطرنشان ساخت: برجام بزرگترین فرصت طلایی را برای کشور به وجود آورد و صنعت خودرو توانست به خوبی از آن استفاده کند. با شرایطی که برای خودروسازان خارجی درنظر گرفته می شود می توان اطمینان داشت که صد درصد همکاری های مشترک موفقیت آمیز خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم ما از سال آینده خودروهای بهتری سوار می شوند و خودروسازانی وارد ایران خواهند شد که صاحب برند و در رده اول تا پانزدهم دنیا باشند.

در پایان این مراسم نیز از بازرسان برتر شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 70139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha