کد خبر 70202
۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
آغاز مسابقه عکاسی ایساکو با محوریت خدمات نوروزی

پرشین خودرو: ایساکو قصد دارد با برگزاری جشنواره عکاسی با عنوان «نوروز، سفر و ایران خودرو» خدمات زیر مجموعه خود را در سفرهای نوروزی را با لنز دوربین مردم به تصویر بکشد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بی شک یکی از زیباترین مراسم های ملی ما ایرانین، جشن نوروز است که نشان از جان دوباره طبیعت و آغاز فصلی تازه را دارد.

سبز شدن درختان، گل دادن گلهای بهاره، شکوفه زذن درختان میوه و هوای مطلوب از نشانه های ورود به این نو شدن است. همچنین یکی از کارهای معمول در ایام نوروز سفرهای خانوادگی به سراسر ایران است که به تنهایی می تواند یک جذابیت مضاعف داشته باشد.

با تبدیل گوشی های تلفن همراه ساده و معمولی به گوشی های هوشمند دوربین دار، همه مردم عشق و علاقه خاصی به عکاسی چه از نوع طبیعی و چه سلفی پیدا کرده اند چه بسا همین علاقه باعث شده این گوشی ها به یک دغدغه در بین مردم تبدیل شده باشد.

عکاسی از سفرها و مکان های تاریخی و گردشگری همیشه همراه با جذابیت بوده است حال در نوروز 96 شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو سعی کرده با محرک جشنواره عکاسی، همه علاقه مندان به این هنر را به صف کرده تا تصاویر خدمت رسانی و حضور همیشگی ایران خودرو در نوروز را در جاده ها و شهرهای ایران به تصویر بکشند.

علاقه مندان می توانند از طریقف ربات تلگزامی ایران خودرو در جشنواره عکاسی ایساکو و ایران خودرو شرکت کنند.

آدرس ربات تلگرامی ایران خودرو، @irankhodro_robot برای ثبت نام و ارسال عکس استفاده کرده و نتایج این مسابقه را نیز در تاریخ 21 فروزردین 96 از طریق کانال فرهنگ خدمت به نشانی @farhangekhedmat درایفت نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ایران خودرو و ایساکو مراجعه نمایند.

کد خبر 70202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha