تردد بیش از یک میلیون و 800 هزار خودرو در جاده‌های زنجان

‌پرشین خودرو: رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تردد در جاده‌های زنجان تا پایان پنجمین روز از سفرهای نوروزی، از مرز یک میلیون و 800 هزار خودرو گذشت.

به گزارش پرشین خودرو، محمد امینی ‌با بیان اینکه در پنجمین روز (29 اسفندماه) از سفرهای نوروزی شاهد ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان زنجان بودیم، افزود: در پنجمین روز از سفرهای نوروزی نیز آزادراه‌های زنجان ـ تبریز و زنجان ـ قزوین ترافیک نیمه‌سنگین و سایر محورهای مواصلاتی استان زنجان هم روز پرترافیکی را پشت سر گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه در پایان پنجمین روز (29 اسفندماه) از سفرهای نوروزی، شاهد انجام یک میلیون و 868 هزار و 428 تردد در جاده‌های استان زنجان بودیم، تصریح کرد: از این میزان تردد، 82 درصد ترددها مربوط به خودروهای سبک و 18 درصد ترددها نیز مربوط به خودروهای سنگین بوده است.

این مسئول با یادآوری اینکه توصیه مسئولان حوزه راهداری به رانندگان، رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی است، اظهار کرد: طی این پنج روز، سرعت غیرمجاز 5 درصد، سبقت غیرمجاز یک درصد و فاصله غیرمجاز نیز 14 درصد تخلفات صورت گرفته را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین ترددهای صورت گرفته طی این پنج روز مربوط به 29 اسفندماه بوده است، خاطرنشان کرد: در این روز شاهد انجام 412 هزار و 453 تردد در جاده‌های استان زنجان بودیم.

ایسنا

کد خبر 70270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha