کد خبر 70327
۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
پرتردد ترین استان کشور کجاست؟

پرشین خودرو: رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: با وجود حجم بالای سفرها در ایام عید نوروز، تردد در اکثر جاده‌های کشور بدون مشکل گزارش شده است.

به گزارش پرشین خودرو، ایلنا نوشت: سردار حمیدی، رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های کشور گفت: با وجود حجم بالای سفرها در ایام عید نوروز تردد در اکثر جاده‌های کشور بدون مشکل گزارش شده است و تنها در ابتدای جاده چالوس تردد کمی سنگین است، ولی در ادامه مسیر راه باز است.

وی افزود: باید به این نکته هم اشاره کنیم که در مناطق جنوب شرقی کشور به علت سیل و همچنین طوفان شن تردد در برخی جاده‌ها با مشکل همراه شده است.

رییس پلیس راه راهور ناجا با بیان علت تصادف‌های جاده‌ای در سال جدید ادامه داد: متاسفانه ۴۰ درصد تصادفات تا این لحظه مربوط به خواب آلودگی و خستگی رانندگان بوده است که در برخی موارد باعث واژگونی خودروها نیز شد.

سردار حمیدی در مورد پرترددترین ورودی شهرهای کشور گفت: تا این لحظه که شاهد موج اول سفرهای نوروزی هستیم؛ اتوبان قزوین-رشت پرترددترین اتوبان کشور بوده است و پس از آن در اتوبان تهران‌-قم و جاده تهران-مشهد به ترتیب شاهد بیشترین تردد هستیم.

کد خبر 70327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha