بازدید رئیس ستاد و مدیران دفاتر منطقه ای از طرح نوروزی ایران خودرو

پرشین خودرو: معاون خدمات پس از فروش، رئیس ستاد و مدیران دفاتر منطقه ای ایران خودرو و امدادخودرو در دومین روز از بهار، همزمان و به صورت سرزده از نحوه اجرای طرح خدمات نوروزی ایران خودرو بازدید كردند.

به گزارش پرشین خودرو، این بازدید از نمایندگی های كشیك، پایگاه ها و اكیپ های امدادی ایران خودرو انجام و در گفت وگو با هموطنان میزان رضایت آنان از نحوه امدادرسانی مورد ارزیابی قرار گرفت.

رئیس ستاد جشنواره نوروزی ایران خودرو در حاشیه این بازدید گفت: در این بازدیدها که به منظور کنترل بر عملیات خدمت رسانی به مشتریان و به صورت سرزده انجام شده، بیش از 150 نمایندگی و اکیپ امدادی تحت بازرسی قرار گرفتند.

حمیدرضا حقیقت نحوه اجرای طرح را به طور كلی مطلوب و مورد قبول ارزیابی كرد و گفت: به موارد انگشت شمار مغایرت با استانداردهای تعیین شده نیز برخورد كردیم كه موارد جهت رفع آن به مسئولین مربوطه منعکس شد.

وی افزود: برنامه های بازدید سرزده تا پایان جشنواره نوروزی ادامه خواهد داشت و نتایج این بازرسی ها یکی از عوامل اصلی تشویق شبکه نمایندگی ها و امدادگران خواهد بود.

حقیقت در پایان با بیان اینكه هدف ایران خودرو ایجاد اوقاتی فارغ از دغدغه برای سفرهای نوروزی مشتریان محترم و در نتیجه جلب حداکثری رضایت ایشان است، افزود: مشتریان محترم می توانند در صورت لزوم درخواستهای خود را از طریق کانالهای ارتباطی گروه صنعتی ایران خودرو یا شماره 096440 اعلام نمایند و قطعاً همکاران رسیدگی لازم را در آن زمینه خواهند داشت.

کد خبر 70381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha