کد خبر 70453
۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

پرشین خودرو: رئیس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا از پیگیری اجرای طرح خدمات و امداد این مجموعه در تعطیلات خبر داد و گفت: ناوگان امدادی سایپا در سراسر کشور در حال آماده باش قرار دارد.

به گزارش پرشین خودرو، عباس فخاریان با اشاره به حضور فعال ناوگان امدادخودرو سایپا در تمامی جاده ها و مسیرهای اصلی و فرعی تردد مسافران نوروزی، اظهارکرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون، به طور ویژه و مستمر در حال ارائه خدمات به مردم و مسافران نوروزی هستیم.

وی افزود: ارائه خدمات تنها شامل دارندگان محصولات گروه خودروسازی سایپا نبوده و خدمت رسانی مجموعه امدادخودرو سایپا تمامی خودروهای موجود در کشور را دربر می گیرد.

وی تصریح کرد: ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا به صورت شبانه روزی فعال بوده و در هر زمان که با این مجموعه تماس برقرار شده، در اسرع وقت اقدام به امدادرسانی کرده ایم.

فخاریان با اشاره به وضعیت نامساعد جوی در اکثر نقاط کشور در چند روز اخیر گفت: وضعیت ناپایدار آب و هوایی موجب بروز چندین سانحه تصادف در برخی از نقاط کشور شده و خودروهایی که نیاز به خدمات رسانی امدادی داشته اند، تحت پوشش مجموعه امدادخودرو سایپا قرار گرفته اند.

رئیس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا در ادامه خاطرنشان کرد: باوجود گستردگی ناوگان امدادی گروه خودروسازی سایپا در سطح کشور، مشکلی در جهت ارائه خدمات نداریم و مردم و مسافران نوروزی می توانند با اطمینان خاطر به این پشتیبانی، از تعطیلات خود بیشترین بهره را ببرند.

وی افزود: در سال جاری علیرغم افزایش 20درصدی تعداد مشترکین امدادخودرو سایپا، خدمات امداد نوروزی به محصولات مجموعه تنها حدود پنج درصد افزایش یافته که این آمار بیانگر افزایش چشمگیر کیفیت خودروهای تولیدی گروه سایپا و کاهش نیاز به خدمات امدادی است.

فخاریان در خاتمه گفت: مسافرین نوروزی می توانند جهت دریافت هرگونه خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا در هر ساعت از شبانه روز با شماره 096550 تماس بگیرند.

کد خبر 70453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha