ذره بین مدیران ایساکو روی خدمات امداد نوروزی ایران خودرو

پرشین خودرو: در حالی كه تعطیلات نوروزی به نیمه رسیده، مدیرعامل شركت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساكو از روز پنجم فروردین ماه بازدیدهای دوره ای خود از نحوه اجرای طرح خدمات نوروزی ایران خودرو را آغاز كرده است.

به گزارش پرشین خودرو، سیدرضا حسینی همزمان با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی در روز پنجم فروردین ماه از سه نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش ایران خودرو در شهر تهران بازدید كرد. وی دیروز به مسیر پرتردد تهران – كرج – چالوس رفت و نحوه خدمت رسانی ناوگان امدادی ایران خودرو در این مسیر را مورد ارزیابی قرار داد.

حسینی امروز نیز با سفر به استان خراسان رضوی به صورت سرزده از نمایندگی های كشیك خدمات پس از فروش ایران خودرو در ایام تعطیلات نوروزی بازدید كرد و در گفت وگو با مشتریان و مراجعه كنندگان،‌ نحوه اجرای این طرح امداد نوروزی سال 96 را مورد ارزیابی قرار داد.

براساس این گزارش، این بازدیدها كه با هدف کنترل عملیات خدمت رسانی به مشتریان و به صورت سرزده انجام می شود، در روزهای آینده و در مسیرهای پرتردد و شهرهای بزرگ كشور ادامه خواهد یافت.

شركت خدمات پس از فروش ایران خودرو-ایساكو- با همكاری شركت امداد خودرو ایران طرح خدمت رسانی نوروز 96 را از 25 اسفند آغاز كرده و تا 15 فروردین ماه 96 در سراسر كشور اجرا خواهد كرد.

در این طرح 411 نمایندگی فعال ایساكو مشاركت دارند كه این تعداد نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته است. افزون بر این 233 فروشگاه مجاز و 2080 اكیپ امدادرسانی در سراسر كشور آماده ارائه خدمات مطلوب به مشتریان محصولات ایران خودرو خواهند بود.

برمبنای این گزارش، برای رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان،‌علاوه بر نمایندگی های یك شیفت كه از ساعت 8 صبح فعال خواهند بود،‌170 نمایندگی دو شیفت نیز از ساعت 8 تا 21 به ارایه خدمات به هموطنان می پردازند.

کد خبر 70511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha