کد خبر 70521
۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
3 مجروح در حوادث رانندگی سمنان

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به وقوع ۱۰ تصادف جرحی و خسارتی در جاده های استان، گفت: این حوادث سه مجروح و یک کشته برجای گذاشت.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ حسن خسروجردی با بیان اینکه سه تصادف جرحی و هفت سانحه خسارتی در محورهای مواصلاتی استان سمنان طی ۲۴ گذشته، سه مجروح برجای گذاشت، ابراز داشت: ساعت ۶:۱۰صبح دوشنبه کیلومتر ۵۶محور شاهرود-آزادشهر کامیون ایسوز به علت عدم توجه به جلو به کامیون روبروی خود از پشت سر برخورد کرد که متاسفانه این حادثه مرگ راننده کامیون ایسوز را رقم زد.

وی همچنین با بیان اینکه لاین بازگشت مسیر مشهد-تهران پرتردد گزارش شده است، افزود: با شروع موج دوم مسافرت ها پیش بینی می شود در ایام پایان هفته با افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان مواجه باشیم و با توجه به اینکه بیشتر حادثه دیدگان غیر بومی هستند از رانندگان و مسافران تقاضا داریم با احتیاط بیشتری در این محورها تردد کنند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه ۶۲درصد واژگونی در تصادف های فوتی محورهای مواصلاتی استان از بی توجهی راننده به جلو، خستگی و خواب آلودگی وی نشات می گیرد، ابراز داشت: باتوجه به کویری و یک‌نواخت بودن محورهای مواصلاتی استان امکان خواب آلودگی رانندگان وجود دارد، لذا از ایشان تقاضا داریم به محض احساس عدم هوشیاری در اولین استراحتگاه توقف و باهوشیاری کامل طی مسیر کنند.

خسروجردی در ادامه تصریح کرد: خط قرمز پلیس تخلفات حادثه ساز نظیر سبقت غیر مجاز، سرعت غیرمجاز، تجاوز به چپ و عدم رعایت حق تقدم است که در این بین توقیف ۷۲ ساعته در انتظار رانندگان پرخطری خواهد بود که از این خط قرمز عبور می کنند و پلیس با عده ای معدود رانندگان که به قانون و مقررات بی توجه هستند و از مرز قانون عبور می کنند بطور جد برخورد می کند.

وی افزود: باتوجه به افزایش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان سمنان ضمن آرزوی داشتن سفری خوش و ایمن، از رانندگان تقاضا داریم با رعایت سرعت مطمئن و فاصله طولی از بروز تصادفات زنجیر وار جلوگیری کنند.

از ابتدای تعطیلات نوروزی سال جاری (۲۷اسفندماه۹۵) تاکنون ۲۱ نفر در راه‌های استان سمنان کشته و بیش از ۹۰نفر نیز مجروح شده‌اند.

کد خبر 70521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha