کد خبر 70619
۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸

پرشین خودرو: معاون گردشگری استان تهران از اصلاح و تکمیل نقشه گردشگری پایتخت خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، تسنیم نوشت: علی رفیعی اظهار داشت: 100 هزار نقشه گردشگری که در خبرها عنوان شده است، برای شهرهای استان از جمله تهران، ری، شمیرانات است که با مشارکت شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها برای مسافران و گردشگران نوروز 96 استان تهران چاپ و توزیع شده است.

رفیعی با اشاره به اینکه نقشه‌های گردشگری شهر تهران دارای نقص‌هایی در جانمایی کامل مقاصد و اماکن مورد نیاز و بازدید گردشگران در محورهای مواصلاتی و ارتباطی بوده است تاکید کرد : در چاپ جدید، نقشه گردشگری پایتخت با ظاهری متفاوت و کاربردی اصلاح و تکمیل خواهد شد.

معاون گردشگری استان تهران با بیان اینکه از سال‌های گذشته تعداد قابل توجهی نقشه گردشگری تهران باقی مانده بود، افزود: امسال فقط 3 هزار نسخه برای اطمینان بیشتر با همان طرح و جانمایی گذشته باز نشر شد و اعلام 100 هزار نقشه گردشگری مرتبط با تمام استان است.

رفیعی گفت: اتوبوس دوطبقه گردشگری نقشه مختص به خود دارد که در آن مسیرهایی که این اتوبوس قابلیت تردد و توقف را دارد جانمایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: چاپ نقشه گردشگری شهرستان ری با جانمایی کامل مقاصد گردشگری و اماکن مورد نیاز مسافران یکی از مهمترین اقدامات سال جدید در حوزه گردشگری بود که با مشارکت فرمانداری شهرستان ری و شهرداری منطقه 20 تهران صورت گرفت است.

کد خبر 70619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha