تخلفات سفر در تهران را به شماره تلفن ۰۹۶۲۶ گزارش کنید

پرشین خودرو: مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با اشاره به اینکه فرمانداران با وجود ثبت نام شوراها حضور پررنگی در ستاد خدمات سفر دارند، از هموطنان خواست به صورت بازرسان و ناظران افتخاری تخلفات سفر و گردشگری در تهران را به شماره ۰۹۶۲۶ منعکس کنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از تسنیم، رجبعلی خسروآبادی بعد از بازدید تمام پایگاه‌های ستاد اجرایی خدمات سفرهای استان تهران اظهار داشت: فرمانداران با وجود مشغله ثبت نام شوراهای اسلامی ، در همه ی بازدید های مشترک شخصا حضور داشتند که این حضور بسیار پررنگ تر از سال های گذشته در نظارت و بازدید از خدمات رسانی به مسافران و گردشگران شهرستان های تابعه استان بود.

رجبعلی خسروآبادی با اشاره به اینکه نظارت بر روند خدمات رسانی به مسافران در تمامی سطح استان به صورت روزانه توسط نمایندگان ستاد اجرایی خدمات سفر انجام می‌شود، افزود: به جز چند تذکر به مدیران پایگاه ها در افزایش کیفیت خدمات دهی، بقیه پایگاه ها از سطح کمی و کیفی مناسبی در خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی برخوردار است.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با تاکید اینکه هماهنگی دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر هر ساله روند صعودی دارد، از هموطنان خواست به صورت بازرسان و ناظران افتخاری تخلفات را به شماره 09626 منعکس کنند.

کد خبر 70621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha