کد خبر 70629
۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶

پرشین خودرو: فرمانده پلیس راه گیلان ترافیک محورهای رشت‌ ـ‌ قزوین، رشت‌ ـ‌ انزلی، رشت‌ ـ چابکسر، فومن‌ ـ ماسوله و آستارا‌ ـ تالش را متراکم خواند و از ورود 800 هزار خودروی گردشگران نوروزی به این استان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، حسین محمدپور امروز با اشاره به وضعیت جاده‌های گیلان اظهار کرد: با توجه به استقبال مسافران نوروزی از گیلان، ترافیک محورهای ارتباطی و اصلی این استان متراکم است.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر 800 هزار خودروی مسافران و گردشگران نوروزی وارد گیلان شده است، تصریح کرد: ترافیک در محورهای رشت‌ ـ‌ قزوین، رشت‌ ـ‌ انزلی، رشت‌ ـ‌ چابکسر، فومن‌ ـ‌ ماسوله و آستارا‌ ـ تالش متراکم است.

فرمانده پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیک برای وسایل نقلیه سنگین و باربری در محورهای رشت‌ـ‌قزوین و آستارا‌ ـ اردبیل و بالعکس خبر داد و گفت: محدودیت ترافیکی از فردا تا روز 14 فروردین ماه جاری در جاده‌های مذکور اعمال می‌شود.

وی رعایت سرعت و سبقت مجاز و مطمئنه را مورد تأکید رانندگان قرار داد و یادآور شد: خواب‌آلودگی یکی از عوامل وقوع تصادفات مرگبار است و از رانندگان می‌خواهیم قبل از رانندگی استراحت کافی داشته باشند.

کد خبر 70629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha