کد خبر 70664
۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
آمادگی نمایندگی های سایپا در مازندران

پرشین خودرو: رئیس انجمن صنفی نمایندگی های سایپا در مازندران گفت: با توجه به پیش بینی هایی لازم در تامین قطعات مورد نیاز نمایندگی ها و تمرکز ویژه در استان های شمالی با توجه به تردد مسافرین در تعطیلات نوروزی، ارائه خدمات به مشتریان در زمان تقریبی 15 الی 20 دقیقه پس از اعلام درخواست امداد انجام می پذیرد.

به گزارش پرشین خودرو، محمد علی ابوطالبی با اشاره به مطلب فوق افزود: اکثر نمایندگی های استان مازندران در تعطیلات عید نوروز و به صورت شیفتی به ارائه خدمات به مسافران نوروزی پرداختند.

وی افزود: با توجه به بازگشت مسافران نوروزی و در آستانه روز طبیعت تمام نمایندگی های استان مازندران تا پایان تعطیلات فعال بوده و آماده ارائه خدمات به گردشگران نوروزی هستند.

ابوطالبی بحث نظارت در ارائه خدمات در طرح نوروزی سایپا یدک را بسیار مهم توصیف کرد و ادامه داد: انجمن صنفی نمایندگی های سایپا، نظارت بر شبکه خدمات و امداد رسانی را به صورت ویژه پیگیری می نمایند.

رئیس انجمن صنفی نمایندگی های سایپا در مازندران با اشاره به وظیفه بازرسان امداد نوروزی افزود: بازرسان این ستاد با مراجعه حضوری به نمایندگی ها و تیم های امدادی، فعالیت شبکه امدادرسانی در استان را رصد کرده و چشم بینای انجمن در نظارت بر فعالیت نوروزی نمایندگی های سایپا در استان است.

رئیس انجمن صنفی نمایندگی های استان مازندران در پایان افزود: با توجه به تاکید مدیرعامل سایپا بر ارائه خدمات مناسب در طرح امداد نوروزی 96، انجمن صنفی نمایندگی های استان مازندران تمام تلاش خود را در ارائه خدمات برتر به مشتریان سایپا و گردشگران نوروزی مازندران به کار بست تا با ارائه خدمات مناسب، سفر خاطره انگیزی را برای مسافران نوروزی این استان به یادگار بگذارد.

 

 

 

کد خبر 70664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha