کد خبر 70706
۱۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵

پرشین خودرو: رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تاکید به اینکه بهتر است بازگشت از سفرهای نوروزی به بعداز ظهر موکول نشود، از ترافیک پرحجم در خروجی کلان شهرها خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی بیان کرد: بارش برف در محور اهر- تبریز محدوده کلیبر در استان آذربایجان شرقی، محورهای گرمی، اردبیل- مغان، خلخال- اسالم و پارس‌آباد- مشکین شهر در اردبیل مشاهده می شود.

وی ادامه داد: مداخله جوی به شکل باران در محورهای مواصلاتی استان‌های اردبیل، ایلام، لرستان گزارش شده است. محور دماوند در شهر تهران نیز با بارش باران همراه است. محور رفسنجان و زرند در استان کرمان، محورهای فریدن،‌ چادگان و گلپایگان در استان اصفهان، اهر- تبریز در استان آذربایجان شرقی، کرمانشاه- اسلام‌آباد در استان کرمانشاه بارش باران دارند.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بااشاره به اینکه مه‌گرفتگی و کاهش دید در اغلب محورهای استان اردبیل و کرج- چالوس محدوده هزارشهر، محورهای باغچه- تربت حیدریه، باغچه- نیشابور و مشهد- کلات مشاهده می‌شود افزود: محور مشهد- کلات به علت مه‌گرفتگی مسدود است و تا برطرف شدن مه‌گرفتگی تردد وسایل نقلیه در این محور انجام نمی‌شود.

سرهنگ رحمانی گفت: ترافیک از شمال به جنوب در محورهای کرج و هراز پرحجم ولی روان است. سایر محورها نیز از لحاظ ترافیکی مشکلی ندارند.

وی بابیان اینکه شاهد ترافیک پرحجم در خروجی کلانشهرها هستیم تاکید کرد: بازگشت از سفرهای نوروزی به شهرها به بعدازظهر موکول نشود؛ چرا که بعدازظهر هم سفرهای برگشت از تعطیلات نوروز را داریم و هم بازگشت از روز طبیعت و تداخل اینها سبب ترافیک می‌شود.

کد خبر 70706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha