کد خبر 70888
۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
امضا قرارداد شرکت قالب های صنعتی و TST کره

پرشین خودرو: مدیر عامل شرکت قالب های صنعتی گفت: انعقاد قرارداد این شرکت با شرکت TST از کره جنوبی فرصتی مناسب برای ارتقاء دانش فنی و افزایش توانمندی ها در شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا را مهیا می کند.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا با شرکت TAE SUNG TECH) TST) از کشور کره جنوبی درخصوص انجام پروژه‌های گروه سایپا و در راستای به ثمر رساندن تولید خودروهای جدید این دو شرکت، تفاهم نامه همکاری مشترک امضاء کرد.

حسین مساح مدیر عامل شرکت قالب های صنعتی با اعلام این خبر اظهار داشت: از آنجا که ضرورت داشت تا گام‌های مؤثری در جهت ارتقاء سطح دانش فنی و تکنیکی نیروی متخصص شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا برداشته شود ارتباط و همکاری با شرکت های مطرح قالب سازی خارجی در چارچوپ همکارهای مشترک در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر همین اساس همکاری‌های مشترک این دو شرکت در زمینه ارتقاء دانش فنی و افزایش توانمندی در زمینه طراحی و ساخت قالب هایSTAMPING، آموزش و راهبری در طراحی و ساخت قالب‌هایHOT-STAMPING (عمدتاً قطعات تقویتی داخلی و مقاوم در تصادف) و موضوع AUTOMATION خطوط پرس و تولید قطعات مادولار از جمله موارد توافق‌نامه بود که به امضاء دوطرف رسید.

مدیر عامل شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا در پایان افزود: این توافق همکاری به صورت جوینت ونچر(سرمایه گذاری مشترک) بوده وجهت به ثمر رساندن پروژه‌های گروه سایپا و پروژه‌های دیگر منعقد شده است .

کد خبر 70888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha