کد خبر 70926
۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
انتقاد حافظی از خط ۷ مترو تهران

پرشین خودرو: رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ضمن درخواست برای تقویت در نظارت بر عملکرد اعضای شورای شهر تهران، گفت: نباید یک عضو شورا دستور توقف اجرای حکم ماده 100 را به شهردار منطقه داشته باشد.

به گزارش پرشین خودرو، رحمت اله حافظی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران، ضمن تشکر از مردم و اصحاب رسانه، اظهار کرد: بعد از اجتناب از ثبت نام در دوره پنجم شورای شهر تهران با دریایی از امواج لطف و بزرگواری مردم و اصحاب رسانه مواجه شدم که خودم را در جبران این همه لطف قاصر می دانم، از این رو مجددا از مردم تشکر می کنم.

وی بیان کرد: معتقدم سال 96 نقطه عطفی در تاریخ مدیریت شهری خواهد بود. درخواستی از هیات رئیسه شورای شهر برای تقویت در نظارت بر عملکرد اعضای شورای شهر تهران دارم. این نظارت بر عملکرد باید به طریقی باشد که یک عضو شورای شهر به خود اجازه ندهد که دستور توقف اجرای حکم ماده 100 را به شهردار منطقه بدهد، این رویه پسندیده نیست و انتظار داریم مداخله شود تا از این رفتارها ممانعت شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بر اساس گزارش های غیررسمی که امیدوارم صحت نداشته باشد، ضعف هایی در برخی از خطوط مترو وجود دارد، گفت: نمونه این ضعف ها، نداشتن هواکش و سیستم برق مستقل در خط 3 مترو و نبود راه دسترسی واگن ها به خط 7 مترو است. در خط 7 مترو واگن ها با جرثقیل از حفره های بالای تونل وارد خط می شود. البته امیدوارم این موضوع صحت نداشته باشد، انتظار می رود شهرداری در باره این دو مورد پاسخ شفافی بدهد.

خبرآنلاین

کد خبر 70926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha