کد خبر 70934
۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
آتش‌سوزی پراید در پارکینگ ساختمان ۵ طبقه + تصاویر

پرشین خودرو: آتش‌نشانان تعدادی از ساکنان ساختمان پنج طبقه که بر اثر آتش‌سوزی پراید، در میان دود محبوس شده بودند را نجات دادند.

به گزارش پرشین خودرو، ساعت 12:51 روز گذشته حریق در یک مجتمع مسکونی در خیابان استاد حسن بنا، خیابان شهید کرد به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 23 آتش‌نشانی را به محل حادثه اعزام شدند.

امیر مهدیانی؛ مدیر منطقه سه عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در قسمت پارکینگ (طبقه منفی یک) مجتمع مسکونی پنج طبقه 20 واحدی، یک دستگاه خودروی سواری پراید آتش گرفته و دود غلیظی به راهروها و طبقات این مجتمع مسکونی سرایت کرده بود.

وی ادامه داد: با توجه به احتمال محبوس شدن ساکنان در قسمتهای مختلف مجتمع مسکونی، نیروهای آتش‌نشانی بی‌درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از بررسی و قطع جریان برق و گاز مجتمع، با استفاده از تجهیزات کامل فردی و لوله‌های آبرسانی خود را به خودرو سواری رساندند و عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

مهدیانی تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از آتش‌نشانان با استفاده از دستگاه‌های تنفسی وارد راهروها و طبقات مجتمع مسکونی شدند و تعدادی از ساکنان که در میان دود غلیظ گرفتار شده بودند را به محل امن انتقال دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ نیروهای آتش‌نشانی پس از خاموش کردن آتش‌سوزی و ایمن‌سازی کامل، محل حادثه را تحویل مدیریت مجتمع مسکونی دادند.

تسنیم

کد خبر 70934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha