کد خبر 70990
۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
نگین خودرو ظرفیت همکاری با «رنو» را دارد

پرشین خودرو: برنامه ریزی های خوبی برای همکاری با شرکت «رنو» پس از ورود مستقیم به صنعت خودروسازی ایران شده و زیرساخت های مورد نظر در حال به روز شدن است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یکی از تفاهمات خودرویی ایران با برندهای اروپایی برای مشارکت در ساخت خودرو مربوط به قرار داد "رنو و ایدرو" بود که البته سر و صدای زیادی به پا کرد.

خودروسازان ایرانی که خود را آماده می کردند بعد از نهایی شدن قرارداد با پژو و سیتروئن به سراغ رنو بروند با تصمیم ایدرو برای ورود مستقیم به قرارداد با رنو شکه شدند.

رنو اعلام کرده است به دلیل اینکه نمی خواهد برای ساخت یک یا 2 مدل خودرو به خودروسازان ایرانی فشار بیاورد، مستقیم وارد کارزار ساخت خودرو در ایران خواهد شد البته در این میان برخی از مدیران این برند در ایران موضوع ضعف در خدمات پس از فروش را به عنوان دلیل در دست گرفتن تولید خودرو در ایران بیان کرده اند و بر اساس گفته ایشان قرار است از سال 2018 به بعد موضوع خدمات محصولات رنو توسط خود برند مذکور اداره و نظارت شود.

در این میان شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو در ایران نیز وجود دارد که با رونمایی از مدل های مختلف این برند در سال های گذشته توانسته است سهم خوبی از بازار ایران را در دست بگیرد.

سوالی که پیش می آید این است که با ورود مستقیم رنو به عرصه خدمات پس از فروش آیا نگین خودرو به عنوان نماینده رنو در ایران ظرفیت مشارکت در طرح های شرکت مادر را دارد؟

فاطمی فر مدیر خدمات پس از فروش نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو در مورد تصمیم شرکت رنو برای حضور مستقیم در صنعت خودروی ایران و در دست گرفتن خدمات پس از فروش محصولات خود گفت: شرکت نگین خودرو توانایی و ظرفیت همکاری با رنو را دارد و در این سال ها این مهم را به خوبی ثابت کرده است.

وی ادامه داد: ما نمانیده رسمی رنو در ایران هستیم و قطعا در تصمیم و برنامه جدید رنو در ایران مشارکت خواهیم داشت. به همین منظور توسعه منابع انسانی، خدمات، سیستم فروش و سایر بسترهای لازم را در دستور کار قرار داده و بخش زیادی را انجام داده ایم.

مدیر خدمات پس از فروش نگین خودرو تاکید کرد: تا زمانی که شرکت رنو تصمیم خود را عملی کند، نگین خودرو تمام زیرساخت های لازم را آماده خواهد کرد.

کد خبر 70990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha