توسعه خدمات در نگین خودرو با سرعت ادامه می یابد+جزئیات

پرشین خودرو: نگین خودرو سعی کرده است با کاهش سود خود در فروش قطعات و لوازم یدکی و همچنین توسعه تعمیرگاه های خود در سراسر کشور، مشتریان وفادار بیشتری را برای خود حفظ کند.

سید رضا فاطمی فر مدیر خدمات پس از فروش نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، از برنامه توسعه ای مجموعه نگین خودرو در حوزه خدمات رسانی به مشتریان خود خبر داد و افزود: در سال گذشته برنامه های متعددی برای توسعه فعالیت ها انجام گرفته است و در سال جاری نیز این توسعه با قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: در حوزه خدمات به 2 صورت ورود خواهیم کرد. در بخشی به صورت مستقیم سرمایه گذاری می کنیم مانند کاری که در شیراز انجام شد و در مدل دیگر برای توسعه نمایندگی هایمان از طریق جذب بخش خصوصی اقدام می کنیم.

مدیر خدمات پس از فروش نگین خودرو اظهار داشت: در سال گذشته برنامه افزایش 20 درصدی نمایندگی های خود در کل کشور را در دست داشتیم و در پایتخت نیز 2 نمایندگی جدید افتتاح شد.

 

مشکل قطعات تقلبی برای محصولات رنو اندک است

فاطمی فر در مورد وجود قطعات غیر اصل در بازار قطعات یدکی گفت: در مجموعه نگین خودرو سعی کرده ایم که حاشیه قیمت قطعات را خیلی کاهش دهیم بنابراین به صرفه نخواهد بود که کسی بخواهد قطعه تقلبی وارد کند و از جهت دیگر مشتریان ما با توجه به تفاوت قیمت قطعه اصل و غیر اصل، ترجیح می دهند از قطعات با کیفیت شرکت استفاده نمایند.

وی افزود: اگر فردی تصمیم بگیرد قطعات مجموعه رنو را وارد کند به دلیل سود پایینی که دارد با ضرر روبه رو می شود بنابراین مشکل قطعات متفرقه، بی کیفیت و تقلبی برای محصولات نگین خودرو اندک است.

مدیر خدمات پس از فروش نگین خودرو تاکید کرد: ما سعی کرده ایم با استفاده از هولوگرام و بسته بندی های مشخص جلوی سو استفاده های احتمالی را بگیریم و مشتریان محصولات رنو و نگین خودرو با شناختی که از این محصولات دارند تنها قطعات با بسته بندی رنو و هولوگرام نگین خودرو را خریداری می کنند.

 

85 درصد خودروهای فروخته شده در وضعیت وارانتی قرار دارد

این مدیر مجموعه نگین خودرو در مورد استفاده محصولاتی که از وضعیت گارانتی خارج شده اند از خدمات وارانتی نگین خودرو گفت: در حال حاضر 85 درصد محصولاتی که به مردم فروخته شده است هنوز در وضعیت وارانتی قرار دارند و به دلیل قیمت قطعات و اجرت تعمیرات که در مجموعه نگین خودرو با کمترین سود دریافت می شود فکر می کنم همه مشتریان ما از وارانتی نگین خودرو استفاده کنند.

وی ادامه داد: پیش بینی ما از خدمت رسانی در دوره وارانتی محصولات فروخته شده مراجعه حداکثری مشتریان نگین خودرو به شبکه خدمات رسانی شرکت است زیرا مطمئن خواهند بود که قطعه اصلی را با قیمتی مناسب دریافت خواهند کرد.

کد خبر 70994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha