کد خبر 71067
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
انتشار تصویر مخفیانه از تست رنو مگان RS 2018

پرشین خودرو: شرکت رنو آخرین بار در سال 2016 بود که نسل سوم رنو مگان RS را روانه بازار کرد. حال به تازگی در صفحه رسمی فیسبوک کمپانی رنو تصویر تیزری از مدل جدید RS یا همان مگان RS 2018 منتشر شده که این خودرو را در زیر یک پوششی با نام RS نشان می دهد.

به گزارش پرشین خودرو، باتوجه به تصویر رنو مگان RS 2018 به چراغ های جلوی LED مشابه دیگر نسخه های جدید رنو مجهز بوده و انتظار می رود دارای کیت بدنه اسپرتی باشد. به نظر می رسد این نسخه نسبت به مدل GT و مگان نسل پنجمی دارای طراحی تهاجمی‌تر و جذاب‌تر باشد.

همچنین گفته می شود از سیستم حرکتی FWD بهره می برد که همان دو چرخ جلو محرک است. مگان RS 2018 یک کوپه قدرتمند پنج درب بوده و متفاوت از نسل پیشین سه درب محسوب می شود.

اطلاعاتی درباره قدرت موتور مگان RS 2018 در دست نیست اما گفته می شود به پیشرانه 2.0 لیتری توربوشارژ بنزینی با خروجی 300 اسب بخار مجهز است. گزارش ها همچنین می گویند ممکن بوده از پیشرانه 1.8 لیتری همچون آلپاین A110 بهره خواهد برد. خودرو A110 آلپاین رنو دارای موتور 252 اسب بخاری بوده که نسخه قدرتمندتر A110S انتظار می رود از خروجی قدرتی بین 280 تا 325 اسب بخاری برخوردار شود.

به عنوان یک مدل پرچمدار رنو در نظر داشته یک مدل GT با سیستم چهار چرخ محرک نیز عرضه دارد. این نسخه با عملکرد بالاتر از RS بوده و بایستی شاهد پیشرانه بسیار قدرتمندی در آن باشیم. همچنین با سیستم 4Control نیز به فروش خواهد رسید اما وزن بالاتری خواهد داشت.

در بخش سیستم انتقال قدرت گیربکس شش سرعته دستی همچون نیسان 370Z به کار گرفته می شود که در کنار سیستم کلاج EDC دوگانه می تواند یک مدل مسابقه ای قابل توجه باشد.
رنو مگان IV RS در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد.

کد خبر 71067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha