خدمات پس از فروش بهینه، كلید توسعه فروش و وفاداری مشتریان

پرشین خودرو: ایرتویا اعتقاد دارد که با ارائه بهتر خدمات پس از فروش می تواند سهم خود را در بازار ایران افزایش دهد.

فرزاد صالحی مدیر بازاریابی شرکت ایرتویا نماینده رسمی تویوتا در ایران، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این خبر گفت: کیفیت خدمات پس از فروش برای ایرتویا بسیار مهم بوده و فعالیت های خوبی نیز برای ارتقا کیفی آن انجام شده است.
وی ادامه داد: در 3 سال اخیر در رتبه بندی اعلام شده از سوی ISQI، ایرتویا همواره به عنوان بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش معرفی شده و این بدان معنی است که ما در بین تمام عرضه کننده های خودرو توانسته ایم بهترین باشیم.
صالحی تصریح کرد: ما اعتقاد داریم که فروش یک مرحله از کار است اما؛ خدمات پس از فروش مرحله مهمی است که می تواند فروش را نیز تحت تاثیر بگذارد.
وی توسعه فروش را وابسته به ارائه خدمات مناسب دانست و افزود: در فضای رقابتی هر مجموعه ای که بتواند بهترین خدمات را ارائه دهد می تواند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد بنابراین تمرکز ایرتویا بر روی خدمات پس از فروش بیشتر شده است.
مدیر بازاریابی شرکت ایرتویا اضافه کرد: گزارش های شرکت های نظارتی به خوبی نشان می دهد که ایرتویا بر روی حرف خود که ارائه بهترین خدمات بوده است، ایستاده و با ورود محصولات جدید نیز کیفیت خدمات بهتر خواهد شد.
صالحی در پایان خاطرنشان کرد: ایرتویا حتی در دوران تحریم و همچنین در فاصله سال های 2011 تا 2016 جوایز متعددی از كمپانی تویوتا موتور با عنوان CSEA یا جایزه تعالی رضایت مندی مشتریان دریافت کرده است که موید نقش و جایگاه مهم خدمات پس از فروش در برنامه های این شرکت است.

کد خبر 71089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha