انتشار تصویر نامفهوم از کانسپت رنو برای رونمایی در نمایشگاه شانگهای 2017

پرشین خودرو: شرکت رنو به نظر می رسد در مسابقات آینده فرمول 1 شرکت کند و به تازگی تصویری از نمونه مدل سال 2027 خود را به شکل تصویری تیزری منتشر کرد.

به گزارش پرشین خودرو، رنو می گوید که تجربه طولانی در ورزش اتومبیلرانی داشته و با توجه به این سابقه طولانی R.S. 2027 Vision را طراحی کرده است. از این رو انتظارات بسیاری باید داشت که R.S. 2027 Vision در مسابقات فصل های آینده پیروز میدان شود.

رنو همچنین افزود که می خواهد بازطراحی در خودروهای فرمول 1 داشته و آنها را به شکل جدیدی طراحی نماید تا طرفداران را با نسل جدیدی آشنا سازد.

تاکنون اطلاعات کافی از R.S. 2027 Vision منتشر نشد و رنو تنها به انتظار تصویر تیزری از آن بسنده کرد. در تصویر مدل از چراغ هایی با ساختار مدل هایی چون تالیسمان، مگان نسل جدید بهره می برد تا نشان دهد با یک مدلی از شرکت فرانسوی رنو رو به رو هستیم.

R.S. 2027 Vision یک مدل جاده ای محسوب نشده و تنها برای پیست مسابقات طراحی شده است. بنابراین یک مدل مسابقات فرمول 1 به شمار رفته و قطعا در بخش پیشرانه بسیار قدرتمند به شمار رود.

شرکت رنو پیشتر خودرو مفهومی Trezor را به عنوان یک مدل تمام الکتریکی معرفی کرد و حال می خواهد در آینده چندین مدل دیگر را معرفی کرده و به همگان نشان دهد. این مدل از قدرت 380 اسب بخاری بهره برده و می تواند در کمتر از 4 ثانیه به 100 کیلومتربرساعت برسد.

R.S 2027 Vision concept در جریان نمایشگاه شانگهای چین به نمایش درخواهد آمد. این نمایشگاه از 19 آوریل برگزار شده و تا چند روزی برگزار می شود.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا فرانسوی ها محصول جدید را معرفی کرده و آن را در معرض نمایش همگان قرار دهد. البته R.S 2027 Vision concept یک مدل فرمول 1 بوده و نمی توان انتظار بسیاری از طراحی آن داشت.
 

کد خبر 71121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha