میتسوبیشی با اوتلندر اسپرت به نیویورک 2018 می رود+تصاویر

پرشین خودرو: میتسوبیشی قرار است در نمایشگاه خودروی نیویورک امسال از مدل ۲۰۱۸ اوتلندر اسپرت رونمایی کند. این مدل پاییز امسال به بازار می‌آید.

به گزارش پرشین خودرو، زومیت نوشت، به نظر می‌رسد میتسوبیشی اوتلندر اسپرت قرار است با حضور در نمایشگاه خودروی نیویورک برای رقبا خط‌‌ و نشان جدی بکشد. Outlander جدید با تغییرات داخلی و خارجی همراه شده است و پکیج جدید موسوم به Touring، این محصول میتسوبیشی را بار دیگر به مدلی پرفروش در بازار آمریکا بدل می‌کند.

تغییرات ایجادشده در اوتلندر اسپرت جدید بسیار ظریف هستند و شامل مواردی همچون طراحی جدید سپر جلو و عقب و چراغ‌های LED رانندگی در روز (Driving Light)، کنسول جدید، دسته‌دنده‌ی جدید و سیستم سرگرمی و اطلاعات با صفحه‌نمایش ۷ اینچی و قابلیت پشتیبانی از پلتفرم Android Auto و Apple CarPlay می‌شوند.

میتسوبیشی اوتلندر 2018

پکیج جدید Touring شامل سقف پاناروما و سیستم‌های ایمنی فعال نظیر سیستم هشدار تصادف از جلو، هشدار تغییر مسیر، سیستم کاهش نور چراغ‌ها در صورت مواجهه با یک خودرو از روبه‌رو، دوربین عقب و سایر تغییرات برای یک رانندگی آرام‌تر می‌شود.

تاکنون اطلاعاتی در مورد تغییرات در پیشرانه‌ی این خودرو ارائه نشده است. درنتیجه به نظر می‌رسد اوتلندر اسپرت همچنان از پیشرانه‌های دو لیتری ۱۴۸ اسب بخاری یا ۲.۴ لیتری ۱۶۸ اسب بخاری استفاده کند. به‌علاوه، گیربکس ارائه‌شده در مدل‌های دو لیتری چهارچرخ محرک از نوع CVT خواهد بود.

میتسوبیشی اوتلندر 2018

میتسوبیشی اوتلندر اسپرت ۲۰۱۸ قرار است پاییز امسال به بازار معرفی شود. میتسوبیشی اعلام کرده است که یک رنگ جدید بدنه با نام Alloy Silver نیز به رنگ‌های این مدل اضافه خواهد کرد.

کد خبر 71125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha