کد خبر 71142
۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-قزوین

پرشین خودرو: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در محدوده آزادراه کرج-قزوین نیمه سنگین و در بقیه محورهای مواصلاتی روان است.

به گزارش  پرشین خودرو، سرهنگ نادر رحمانی افزود: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور هم اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج-تهران از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

رحمانی درباره محورهای که مسدود یا دارای محدودیت نیز گفت :محور شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز بعلت عدم ایمنی مسدود است. همچنین محور پونل-خلخال در استان های گیلان و اردبیل بعلت عدم ایمنی و مسدود است ،محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان بعلت عدم ایمنی کافی مسدود است و تردد از محورهای جایگزین انجام میشود.

وی گفت: در محور شیراز-جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه جاده مسدود شده است، همچنین محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان بعلت عدم ایمنی کافی مسدود اعلام شده ،محور استهبان-نی ریز در استان فارس بعلت رانش زمین مسدود است.محور فرعی رودبار-کهنوج -قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت طغیان رودخانه مسدو بوده و محور سرو آباد-پاوه در استان های کرمانشاه و کردستان بعلت عدم ایمنی کافی مسدود است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور افزود: در تمامی راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

مهر

کد خبر 71142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha