کد خبر 71189
۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۷

پرشین خودرو: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید در بخشهایی از استانهای تهران، سمنان، البرز، قزوین، قم، مرکزی، همدان، گیلان، مازندران و گلستان در روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهارکرد: سامانه بارشی جدیدی امروز از شمال غرب کشور عبور خواهد کرد که دستاورد آن بارشهای پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد شدید در نواحی غربی و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین پیش‌بینی می‌شود که در روز دوشنبه بارشهای رگباری باران در برخی مناطق جنوب غرب، غرب، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور به‌وقوع بپیوندد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: از عصر روز دوشنبه وزش باد شدید در استانهای سمنان، تهران، البرز، قزوین ، قم، مرکزی و همدان پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه در روز سه‌شنبه نیز طی ساعات عصرگاهی رگبار پراکنده باران و وزش باد در مناطق مرکزی کشور و البرز شرقی رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه امروز یکشنبه افزایش دما در برخی نقاط کشور به‌وقوع می‌پیوندد، اظهار کرد: امروز افزایش قابل محسوس دما در سواحل شمالی کشور رخ می‌دهد اما با نفوذ جریانات خنک شمالی دما مجدداً در روز دوشنبه دمای هوا کاهش قابل ملاحظه‌ای می‌یابد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی 24 ساعت آینده وزش باد شدید گیلان، مازندران و گلستان را در بر می‌گیرد.

وظیفه، شهرکرد با یک درجه بالای صفر را سردترین و اهواز با 34 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 24 درجه بالای صفر می‌رسد که نسبت به روزهای گذشته گرمتر است.

وی اظهار کرد: هوای استان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری خواهد بود که رفته‌رفته و در اواخر وقت شاهد بارشهای پراکنده باران خواهیم بود؛ بارشها فردا نیز با عبور سامانه بارشی از کشور به‌وقوع می‌پیوندد.

کد خبر 71189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha