اولین تصاویر از جدیدترین محصول چری پیش از رونمایی منتشر شد

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی چری که محصولات آن تحت برند مدیران خودرو "ام وی ام" در بازار کشور عرضه می‌شود، برای اعلام حضور خود در نمایشگاه بین المللی شانگهای چین خبر از معرفی یک شاسی بلند کاملا جدید داد

به گزارش پرشین خودرو، چری پیش از معرفی رسمی اقدام به انتشار تصویری پیش نمایش کرده است تا یک ذهنیت اولیه برای مخاطبانش بوجود آورد.

باتوجه به اطلاعاتی که همراه با این تصاویر منتشر شده است، گفتنی است که شرکت خودروسازی چری در نمایشگاه شانگهای چین به رونمایی از یک خودروی شاسی بلند کانسپت خواهد پرداخت که همچون دیگر شاسی بلند‌های این شرکت خودروسازی از خانواده "تیگو" متولد شده است.

از طرفی دیگر هم گفته می‌شود که شرکت خودروسازی چری برای طراحی و توسعه این خودروی از کانسپت FV2030 الگوبرداری کرده که می‌توان برخی از شباهت‌های آن را در همین تصاویر تیره و تار مشاهده کرد.

بد نیست بدانید کانسپتی که به آن اشاره کردیم، در تاریخ 25 آوریل سال گذشته با نام FV2030 در نمایشگاه پکن معرفی شد که برخلاف دیگر شرکت‌های خودروسازی چینی، بدون کپی برداری و به صورت کاملا مستقل و با الگوهای طراحی اختصاصی توسعه پیدا کرده است.

البته با توجه به طراحی آینده نگرانه و پسوندی که در نام گذاری این شاسی بلند یعنی عدد 2030 شاهد هستیم، به نظر می‌رسد که این شاسی بلند چشم اندازی از شرکت خودروسازی چری برای سال 2030 میلادی باشد، ولی حالا می‌بینیم که از الگوهای طراحی آن با اندک تغییراتی برای واقعی‌تر جلوه دادن طراحی در کانسپت جدید چری هم استفاده شده است، هرچند جزییات کامل و چهره اصلی این ماشین پس از معرفی رسمی مشخص می‌شود و آنجاست که می‌توان نظری قطعی در رابطه با این محصول داد.

 

 

 

کد خبر 71204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha