کد خبر 71307
۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
مصدومیت  6 نفر در برخورد پراید و سمند

پرشین خودرو: سخنگوی اورژانس بابل، از مصدوم شدن 6 نفر بر اثر برخورد دو خودروی سواری پراید و سمند در جاده قدیم بابل به آمل در ناحیه "احمد چاله‌پی" بابل خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، مهدی غلامنیا روشن  اظهار کرد: شامگاه سه‌شنبه تاریخ 22 فروردین‌، در ساعت 20 و 8 دقیقه گزارش مردمی با مرکز اورژانس بابل مبنی بر تصادف پراید و سمند در جاده قدیم بابل به آمل احمد چاله پی بابل گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپچ اورژانس ۱۱۵ بابل تکنسین‌های پایگاه امین‌آباد را به محل حادثه اعزام کرد.

غلامنیا روشن با بیان اینکه تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در مدت زمان ۷ دقیقه در محل حادثه حاضر شدند، عنوان کرد: این حادثه متأسفانه ۶ مصدوم داشت که راننده پراید و راننده سمند که به ترتیب ۳۱ و ۳۷ ساله بودند و پسر بچه ۸ ساله و کودک یک و نیم ساله به ترتیب سرنشین سمند و پراید دچار دچار شکستگی‌های اعضای بدن شدند و زن ۲۳ ساله و دختر بچه ۵ ساله که سرنشین خودرو پراید بودند دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه شکم و سر و صورت و کتف شدند.

سخنگوی اورژانس بابل یادآور شد: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از اقدامات پزشکی مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

ایسنا

کد خبر 71307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha