کد خبر 71339
۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
جک S7 روانه بازار چین شد+تصویر

پرشین خودرو: شرکت جک به تازگی محصول بزرگتر از S5 خود را به نام S7 روانه بازار چین کرد. این مدل همانند نام خود یک مدل هفت صندلی محسوب شده و نسبت به مدل پیشین یعنی S5 از طراحی بهبودیافته و برتری برخوردار است.

به گزارش پرشین خودرو، از ویژگی های ظاهری مدل باید به جلوپنجره مشبک، چراغ های مه شکن مثلی، چراغ های عقبی شبیه به محصولات آئودی، سیستم اگزوز دوگانه و برخی دیگر اشاره کرد. در نگاه اولیه S7 دارای ساختاری اسپرت بوده و قابل توجه است.

S7 شاسی بلند پرچمدار جک محسوب می شود که با مشخصات بالاتری نسبت به S5 به بازار عرضه شد. در بخش پیشرانه از یک موتور 1.5 لیتری توربو با خروجی 175 اسب بخاری بهره گرفته شد که در کنار گیربکس شش سرعته دستی یا DCT اتوماتیک قرار می گیرد و عملکرد بالایی می تواند از خود نشان دهد.

البته جک پیشرانه 2.0 لیتری توربو با خروجی 190 اسب بخاری نیز در نظر گرفته که عملکرد بالاتری نسبت به نسخه 1.5 لیتری دارد. طول جک S7 بیش از 4800 میلیمتر بوده و طول دو محور شاسی بلند نیز 2800 میلیمتری است.

یکی از ویژگی های جالب توجه جک S7 فضای داخلی شبیه به اس کلاس مرسدس بنز بوده که در میان خودروهای چینی قابل توجه است. یک صفحه نمایش 10 اینچی لمسی با تریم قرمز رنگ جذابیت بسیاری به فضای داخل S7 جک بخشیده است. پنل ابزار کاملا شبیه به اس کلاس مرسدس بنز می باشد که قطعا در افزایش محبوبیت S7 موثر است.

به طور کلی جک سعی داشته S7 را به محصولی پرچمدار تبدیل کند تا در مقایسه با S5 افزایش فروشی برای شرکت چینی به دنبال داشته باشد. انتظار می رود با عرضه این مدل در بازار چین، در آینده نزدیک شاهد عرضه S7 در بازار ایران نیز باشیم.

جهت اطلاع از محصولات جک در ایران می توانید ضمن مراجعه به نمایندگی های شرکت کرمان موتور از سایت این مجموعه نیز بازدید کنید.

کد خبر 71339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha