طرح پارکومتر از اول اردیبهشت در خیابان‌های اصفهان اجباری می‌شود

پرشین خودرو: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: طرح پارکومتر از ابتدای اردیبهشت امسال در خیابان‌های اصفهان به صورت اجباری و همراه با اعمال قانون اجرایی می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، علیرضا صلواتی  با اشاره به اجرای طرح پارکومتر در برخی از خیابان‌های اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر این طرح در خیابان‌های شریعتی، توحید و نظر به صورت آزمایشی اجرایی می‌شود.

وی به اجباری شدن اجرای طرح پارکومتر در خیابان‌های اصفهان از اول اردیبهشت ماه اشاره کرد و ابراز داشت: از اول اردیبهشت ماه این طرح علاوه بر خیابان‌های مذکور در خیابان‌های شیخ بهایی، آیت‌الله طالقانی، شهید آیت‌الله دکتر بهشتی، آیت‌الله کاشانی و آیت الله شمس آبادی اجرایی می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه طرح پارکومتر به صورت هوشمند اجرایی می‌شود، اضافه کرد: بر این اساس هزینه پارکومتر در نیم ساعت اول به صورت رایگان، در ساعت اول هزار ریال و در ساعت دوم هزار ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه هر خودرویی که بعد از ساعت دوم از محل جابجا نشود شامل اعمال قانون خواهد شد، اضافه کرد: با اجرای این طرح مدت ماندگاری خودروها در یک مکان را کاهش داده و در کنار اجرای عدالت برای همه شهروندان می‌توان به برنامه‌ریزی بهتر شهروندان در انجام کارهایشان نیز کمک کرد.

مهر

کد خبر 71342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha