کد خبر 71362
۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸
تصویر جاسوسی از چانگان CS55 منتشر شد+عکس

پرشین خودرو: به تازگی تصاویر جاسوسی از کراس اوور جدید چانگان به نام CS55 منتشر شده که آن را در رنگ سفید نشان می دهد.

به گزارش پرشین خودرو، این مدل در طراحی شباهتی به مدل CS95 داشته اما ابعاد کمتری در مقایسه با نسخه 95 دارد.

چانگان قصد داشته CS55 را در نمایشگاه شانگهای چین به نمایش گذاشته و سپس در سه ماهه سوم سال 2017 راهی بازار چین کند. در طراحی می توان آن را برگرفته از لندروور رنجروور دانست و مدل CS95 نیز گفته می شود شباهتی به لندروور دیسکاوری دارد. به نظر می رسد چانگان در زبان طراحی جدید خود دنباله رو لندروور بوده و عملکردی مشابه دیگر شرکت های هم وطن دارد.

عملکردی که در حقیقت طراحی الهام پذیر محسوب شده و هیچ خلاقیتی از شرکت اصلی را نشان نمی دهد. طراحی CS55 توسط افرادی انجام می گیرد که T3 را طراحی کردند. البته شباهتی هم به T3 داشته و بسیار از آن فاصله ندارد و یک مدلی تقریبا یکسان به شمار می‌رود.

ابعاد CS55 بیش از 1686*1825*4350 میلیمتر بوده و طول دو محور آن به 2565 میلیمتر می رسد. چانگان می‌خواهد CS55 را به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با خروجی 156 اسب بخاری مجهز کند که در کنار گیربکس شش سرعته اتوماتیک قرار می گیرد.

در فضای داخلی نیز طراحی شبیه به دیگر نسخه های چانگان داشته اما کمپانی موردبحث سعی کرده صفحه نمایش 9 یا 10 اینچی لمسی در کنسول میانی این خودرو به کار گیرد و طراحی پیشرفته ای به آن ببخشد.

درگاه هواکش هایی با طراحی رو به جلو در روی داشبورد قرار گرفته که آن را متفاوت ساخته است. انتظار می رود چانگان CS55 با قیمتی بین 90 تا 100 یوان در بازار چین به فروش برسد. نمایشگاه اتومبیل شانگهای قرار است در ماه جاری برگزار شده و کمپانی های مختلفی در این نمایشگاه به معرفی محصولات جدید خود می پردازند.

جهت آشنایی با محصول چانگان در ایران کلیک کنید.

کد خبر 71362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha