کد خبر 71447
۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۵
لیفان واگنی به بازار می آید+عکس

پرشین خودرو: شرکت لیفان که نمایندگی آن در ایران بر عهده کرمان موتور است قصد داشته بزودی خودرو واگنی Xuanlang را که در نگاه نخست شبیه به فورد S-Max بوده، روانه بازار چین کند. این مدل یک MPV محسوب شده که همان واگنی به شمار می رود.

به گزارش پرشین خودرو، لیفان قیمت این محصول را بین 60 تا 100 هزار یوانی اعلام کرده که نسخه رده بالا شامل ویژگی های بزرگی می شود. همانطور که گفته شد این خودرو شباهت نزدیکی به S-Max سال 2015 داشته و ممکن است تشخیص آن بدون وجود لوگو دو شرکت فورد و لیفان بسیار دشوار باشد.

از ویژگی های لیفان Xuanlang باید به جلوپنجره مشبک، مه شکن مثلثی شکل، سقف پانومرا، شیشه جلو شیب دار، اگزوز دوگانه و چراغ های LED اشاره داشت.

این واگن هفت صندلی یا همان سه ردیف صندلی محسوب می شود. در بخش پیشرانه لیفان از یک موتور چهار سیلندر 1.8 لیتری با خروجی 133 اسب بخاری یا 2.0 لیتری 141 اسب بخاری بهره می برد که هر دو مدل نسبتا قدرتمند محسوب می شود. به طور کلی شرکت لیفان سه نوع موتور سه لیتری برای این واگن یا همان ون در نظر گرفته که در کنار گیربکس 5 سرعته دستی یا هشت سرعته اتوماتیک می تواند مدل را کارآمد سازد.

در فضای داخلی باید به فرمان نسبتا اسپرت، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، تریم چرم و لاستیک مشکی، استارت کلیدی، سرعت سنجی مشابه محصولات هیوندای و برخی دیگر اشاره کرد.

لیفان ابتدا قصد داشته این مدل را راهی بازار چین کند و مشخص نیست چه زمانی باید شاهد عرضه آن در دیگر بازارهای جهانی باشیم. درباره قیمت جهانی Xuanlang اشاره ای نشد و حتی لیفان نیز اظهار نظری نکرده و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی‌توان به گزارش های غیررسمی پرداخت.

احتمال می رود بزودی لیفان این مدل را در بازاری چون ایران عرضه کند که طرفداران کمی ندارد.

کد خبر 71447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha