کد خبر 71470
۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
چهار خطه کردن محورهای اصلی و روستایی استان قزوین

پرشین خودرو: مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از آغاز و ادامه عملیات گسترده لکه‌گیری، بهسازی، اجرای روکش آسفالت و همچنین تعریض و چهار خطه کردن محورهای اصلی و روستایی استان با توجه به آغاز فصل بهار خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو ، به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی اظهار کرد: پروژه تعریض (تبدیل به بزرگراه) و بهسازی محور اصلی و پرتردد آوج به رزن به طول 5 کیلومتر ازجمله طرح‌های مهمی است که پس از انجام مطالعات و بررسی‌های کارشناسی، عملیات اجرای آن آغازشده است.

وی افزود: در این مرحله بخش انتهایی این محور از حوزه استحفاظی استان به سمت آوج چهار خطه می‌شود.

حق لطفی اضافه کرد: تعریض و بهسازی مسیر «دانسفهان - سه‌راهی رحیم‌آباد» به طول 7 کیلومتر بااعتباری بالغ‌بر 25 هزار میلیون ریال یکی دیگر از پروژه‌های در دست احداث این اداره کل است که فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس شورای حمل‌ونقل استان با اشاره به اهمیت چهار خطه کردن محورهای اصلی استان در افزایش سطح ایمنی و تسهیل در عبور و مرور خودروها اظهار کرد: پیمانکار پروژه تعریض و بهسازی محور شامی شاپ به دانسفهان محدوده‌ی سه‌راهی اک تا اسفرورین به طول 6 کیلومتر نیز کار خود را شروع کرده است.

حق لطفی اضافه کرد: احداث زیرگذر حصار خروان با دهانه 8 متر در محل تقاطع راه دسترسی با محور جاده قدیم «قزوین – آبیک» نیز از طرح‌هایی است که پس از انجام هماهنگی‌های لازم با پلیس‌راه استان به انجام خواهد رسید.

دبیر کمیته ایمنی راه‌های استان قزوین گفت: انجام عملیات بهسازی و اجرای روکش آسفالت در بخش گسترده‌ای از راه‌های اصلی شهرستان‌های تاکستان و آوج نیز در دستور کار قرار داشته و با توجه به اولویت اجرایی می‌شود.

حق لطفی بهسازی و مناسب‌سازی راه‌های روستایی را ازجمله برنامه‌های اولویت‌دار اداره کل راه و شهرسازی دانسته و تصریح کرد: به یاری خدا اجرای عملیات لکه‌گیری، روکش آسفالت و بهسازی حدود 30 کیلومتر از راه‌های روستایی در شهرستان‌های استان پیش‌بینی‌شده که به‌مرور اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: مسیر چهارراه شاهین تپه به مهدی‌آباد به طول 3 کیلومتر در بوئین‌زهرا و محور اردلان به دشتک به طول 10 کیلومتر در آوج ازجمله این برنامه‌ها است.

ایسنا

کد خبر 71470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha