کد خبر 71479
۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

پرشین خودرو: پای دعوای چندین ساله علی دایی و کریمی این بار به فضای مجازی باز شد.

به گزارش«پرشین خودرو»،  ماجراى مدیران ورزشى و غیرورزشى مساله اى است که اینبار على کریمى و على دایى را روبروى یکدیگر قرار داده است. بعد از ورود على دایى به واکنش ترکاشوند که امید عالیشاه و احمد نوراللهى را به دلیل ترک این تیم به بهانه ى سربازى "خائن" خواند، على کریمى از سرمربى کنونى نفت تهران و همبازى سابق خود خواست در این مساله ورود نکند و در خصوص جذب سپانوویچ و سپردن پیراهن شماره هشت به این بازیکن ناکارآمد در پرسپولیس به جاى جذب بازیکنان اوکراینى پاسخگو باشد.على دایى اما در پایان بازى روز گذشته تیمش با تمجید از على کریمى به او نصیحت کرد که در این مساله فوتبالى طرفدارى غیرفوتبالى ها را نکند.  

  
بعد از این اتفاق علی كریمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود خطاب به علی دایی كه حضور غیرفوتبالی ها در فوتبال را به نقد كشیده بود مطلبی را منتشر و او را به مناظره تلویزیونی دعوت کرد.
 
 
 علی کریمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
" میشه غیر فوتبالى هاى مسئله دار رو معرفى كنى تا مردم بهتر بشناسن!!؟؟ایا همین غیر فوتبالى ها قراردادهاى ان چنانى به تو ندادن!!؟؟اگه فوتبالى بودن كه اینجور قراردادها نمیدادن به تو غیر فوتبالى هم كم نداشتیم كه كارایى كه كردن ، خیلى ها نكردن یا نتونستن ،نظیر مهندس صفایى فراهانى، نظیر دكتر طاهرى. ما منتظر معرفى غیر فوتبالى ها مسئله دار هستیم، هیچ جا نمیریم همین جا هستیم!!در ضمن با اینكه اهل تلویزیون نیستم ولى حاضر به مناظره در هر برنامه ورزشى هستم و با كمال میل میپذیرمببخشید كه با قهرمانى امسال تیم دیگه حالا حالا ها دستت نمیرسه به نیمكت این تیم ولى نگران نباش از اون غیر فوتبالى ها مسئله دار زیاد هستن ، دخیل ببند كه بیان دوباره تا بتونى با قرار داد انچنانى بشینى روى نیمكت.در ضمن اینو واسه كسایى میگم كه فكر میكنن كه من دنبال پست مقام هستم توى این فوتبال، به هیچ وجه من رو توى این فوتبال نمیبینید تا روزى كه یه فرد دلسوز بالا سر این فوتبال باشه كه فكر میكنم به سن من یكى قد نده. "
 
علی كریمی، دایی را به مناظره تلویزیونی دعوت كرد!+عكس
 
 
 
 
 
 
 
منبع: باشگاه
کد خبر 71479

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha