چشم انداز آینده سایک موتور در شانگهای رونمایی می شود+عکس

پرشین خودرو: امسال برای کمپانی خودروسازی چینی سایک موتور یک سال پرکار خواهد بود، زیرا همین چند روز پیش یک پیش نمایش از خودروی کوپه و اسپرت MG منتشر کرد تا معرفی رسمی و نمایش عمومی آن را در نمایشگاه بین المللی شانگهای چین انجام دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، حال روز گذشته هم کمپانی خودروسازی سایک موتور بار دیگر مهمان رسانه‌های بین المللی شد تا با انتشار چند تصویر دیگر، خبر از آمدن یک خودروی کانسپت شاسی بلند دهد.
پروژه جدید کمپانی خودروسازی سایک موتور، در واقع یک شاسی بلند کانسپت است که با نام Vision-E شناخته شده و هدف اصلی از طراحی آن هم به نمایش گذاشتن چشم انداز آینده محصولات خود خواهد بود که قرار است به همراه برادر کوپه و اسپرت ناتنی خود، به طور رسمی در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی شانگهای چین رونمایی شود.

 


همانطور که می‌بینید، کمپانی سایک موتور چندان محافظ کار عمل نکرده و یک تصویر واضح و کامل از نمای جانبی این شاسی بلند ارائه کرده است که می‌توان یک طراحی بسیار خوب را در این قسمت شاهد بود که الگوهای طراحی آن چندان پیچیده نبوده و به راحتی می‌توان این طرح کانسپت را به مرحله تولید رساند، هرچند با توجه به الگوبرداری‌های اخیر کمپانی سایک موتور برای طراحی محصولات جدید MG، بعد از معرفی رسمی باید دید که آیا چنین برنامه‌ای بر روی شاسی بلند Vision-E هم پیاده شده است یا خیر.

 


با توجه به نامگذاری Vision-E هم می‌توان فهمید که محصول جدید "سایک موتور" یک خودروی کاملا الکتریکی خواهد بود که هنوز اطلاعات دقیقی از جزییات فنی آن ارائه نشده است، اما تصور می‌شود که خودروی Vision-E در صورت توسعه و رسیدن به مرحله تولید، بتواند یک محدوده حرکتی تقریبا 500 کیلومتری را پوشش دهد.

کد خبر 71598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha