کد خبر 71612
۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
جنسیس 2درب Gran Turismo تایید شد

پرشین خودرو: شرکت هیوندای در سال های گذشته به ایجاد برند لوکس و مستقل جنسیس پرداخت که پیشتر به عنوان مدل رده بالای هیوندای به فروش می رسید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این برند در نمایشگاه نیویورک سال 2017 مدل کانسپتی را به نمایش گذاشت که GV80 نام داشت و بایستی آن را نخستین شاسی بلند جنسیس به شمار آورد. مدلی که رقبا را به چالش کشانده و از زبان طراحی دیگر مدل های جنسیس بهره می برد. Luk Donckerwolke یکی از مدیران کمپانی در جریان نمایشگاه طی مصاحبه ای با CarAdvice به یک مدل دو درب Gran Turismo جنسیس اشاره داشت. او بیان کرد:
"باید صادقانه گفت که ما دنبال چیزهای جدیدی هستیم و نمی خواهیم دنبال رو دیگران باشیم. ما لازم نیست توجهی به دیگر برندها داشته باشیم اما وجود یک مدل دو درب Gran Turismo قطعا لازم است."
متاسفانه اطلاعات بیشتری از Gran Turismo دو درب جنسیس در دست نیست اما انتظار می رود شاهد یک نمونه هیبریدی و بنزینی در زمان عرضه باشیم.
انتظار می رود این مدل G70 بوده و یک رقیب برای بی ام و سری 3، آئودی A4، مرسدس بنز C کلاس و برخی دیگر محسوب شود. البته تاکنون شاهد مدل های سدانی چون G90 و G80 توسط جنسیس بودیم و حال نوبت به مدل کوپه اسپرت کوچکی رسید که تحت عنوان G70 بزودی معرفی و عضه خواهد شد. به طور کلی جنسیس سعی کرده محصولات لوکسی توسعه دهد تا رقیب سرسختی برای دیگر برندها به شمار رود.
اطلاعات کافی از محصولات آینده جنسیس دردست نیست اما انتظار داریم G70 کوپه به پیشرانه قدرتمندتری مجهز بوده و یک مدل اسپرت به شمار رود. براساس نقشه راه کمپانی جنسیس، باید تا سال 2020 برای عرضه این کوپه لوکس منتظر ماند و بزودی شاهد معرفی وو عرضه آن نخواهیم بود.
بنابراین مدت زمان طولانی تا از راه رسیدن G70 باقی مانده است.

کد خبر 71612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha