کد خبر 71706
۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
انتشار تصاویری از کانسپت E-Motion ام جی+عکس

شرکت بریتانیایی-چینی ام.جی قصد داشته بود در جریان نمایشگاه بین المللی شانگهای از خودرو کانسپت جدید خود تحت عنوان E-Motion رونمایی کند.

به گزارش پرشین خودرو، حال پیش از آغاز برگزاری نمایشگاه و معرفی رسمی این کانپست، تصاویری از کانسپت آینده ام جی منتشر شده که آن را در زوایای مختلف به شکل رندر شده نشان می دهد.
با توجه به تصاویر، ام جی با الگوبرداری از کانسپت برندهای غربی محصولی قابل توجه توسعه دهد. مدلی کوپه با طراحی آینده‌نگرانه که نظر همگان را به خود جلب می کند. خودرویی که اگرچه کوپه به نظر می رسد اما در حقیقت یک اتومبیل چهار صندلی یا همان چهار سرنشین محسوب می شود.

 


چراغ های LED بزرگ با درب های حالت پروانه ای، سیستم اگزوز میانی، شیب سقف بسیار و ساختار آیرودینامیکی چشمگیر از ویژگی های ظاهری کانسپت E-Motion ام جی محسوب می شود که آن را به خودرویی جذاب تبدیل کرده است.
به نظر می رسد MG در جلوپنجره و قسمت جلو از محصولات مزدا و طراحی کلی از کانسپت مرسدس بنز الگوبرداری کرده است. یک دیفیوزر بزرگ در بخش عقب حالت اسپرتی به E-Motion بخشیده و آن را به کانسپتی زیبا تبدیل نمود.

گفته می شود این مدل به دو موتور الکتریکی مجهز بوده و می تواند در کمتر از چهار ثانیه به 100 کیلومتربرساعت برسد. همچنین سقف پوشش حرکتی کانسپت E-Motion به 500 کیلومتر می رسد که قابل توجه است. این تصاویر توسط وب سایت Autocar منتشر شد و محصول نیز در روزهای آینده توسط MG رونمایی می شود.
اطلاعات بیشتری از محصول آینده ام جی در دست نیست تا به آن اشاره کرد و برای کسب جزئیات کافی باید منتظر ماند تا این کمپانی با معرفی کانسپت E-Motion به شایعات پایان دهد.
همانطور که می دانید این کمپانی در سال های اخیر محصولات بزرگی را معرفی کرده و E-Motion نیز نمونه اولیه کوپه آینده کمپانی است.

 

کد خبر 71706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha