مدیرعامل چری از سورپرایز جهانی این برند خبر داد+جزییات

پرشین خودرو: مدیرعامل چری که مدیران خودرو شریك ایرانی این شركت است در نشست خبری با خبرنگاران ایرانی در چین وعده سورپرایز کردن جهان با چند مدل جدید از خودروهای چری بعد از معرفی تیگو7 را داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یین، مدیرعامل شرکت خودروسازی چری، در نشست خبری گفت: چری بعد از تاسیس در سال ۱۹۹۷ تاکنون توانسته با رشد چشمگیر در حوزه های طراحی، توسعه، دانش فنی و مهندسی محصول در صنعت خودروسازی حرکت کند و امروز باز هم صادرکننده برتر خودرو چین لقب بگیرد.

او با اشاره به برنامه های بلند مدت چری برای بازارهای جهانی گفت: چری به عنوان یکی از قدرتمندترین خودروسازی های چین، از مهندسین با تجربه و با دانش چینی و خارجی بهره می برد و ما برای توسعه بازارهای صادراتی خود در حوزه تولید، تنوع محصول، ارتقا کیفیت و عرضه خودرو با طراحی و آپشنهای به روز و پیشرفته برنامه ریزی جامعی انجام داده ایم.

یین همچنین به تولید و عرضه خودروهای جدید چری در بازارهای جهانی اشاره کرد و گفت: بعد از تیگو ۷ که به زودی در بازار ایران هم عرضه خواهد شد، محصولات جدید و متنوع دیگری در حال طراحی نهایی و تولید هستند که قطعا با ورود آنها، رقبای ما در بازارهای کشورهای مختلف سورپرایز خواهند شد.

او با اشاره به اهمیت بازار بزرگ ایران برای محصولات چری گفت: بازار ایران به عنوان یکی از بازارهای استراتژیک و مهم صادراتی برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ما بر اساس برنامه ریزی های انجام شده محصولات جدید خود را در ایران تولید و عرضه خواهیم کرد.

یین همچنین به وجود متخصصان و مهندسان با تحربه و با دانش ایرانی در صنعت خودرو اشاره کرد و گفت: ما قصد نداریم فقط خودرو در ایران تولید و عرضه کنیم بلکه با توجه به وجود نیروی متخصص در صنعت خودرو ایران، قصد داریم دانش فنی خود را هم به ایران منتقل و از تخصص و تجربه مهندسان ایرانی در این حوزه هم بهره مند شویم.

او ادامه داد: ایران از نظر منابع انسانی و ظرفیت تولید پتانسیل لازم برای پایگاه صادراتی شدن محصولات چری در منطقه را دارد و ما از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل چری با اشاره به همکاری بسیار موفق با شریک ایرانی گفت: ما از شریک ایرانی خود رضایت کامل را داریم و مانند برادر در کنار همدیگر سختی ها را پشت سر گذاشتیم و در صدد موفقیت های بعدی هستیم.

ا‌و همچنین به توجه ویژه چری به خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان اشاره و تاکید کرد: مشتری در نگاه ما حکم پادشاه را دارد و ما به خواسته های مشتری با گسترش شبکه خدمات پس از فروش، ارتقا کیفیت و تامین قطعات یدکی مورد نیاز توجه ویژه ای داریم.

یین با اشاره به رقابت سخت خودروسازان در بازار بزرگ چین خاطر نشان کرد: ما متولد بزرگترین بازار خودرو جهان هستیم که نقش بسزایی در تعیین استراتژی خودروسازان بزرگ جهان دارد و خودروسازان مطرح برای کسب بازار در آن در حال جنگ و رقابت هستند و با اتکا به این تجربه آمادگی لازم برای رقابت با خودروسازان بزرگ در بازارهای جهانی را داریم.

او ادامه داد: ما باپلتفرم های جدید چری در نمایشگاه فرانکفورت اولین حضور خود را تجربه خواهیم کرد و با همکاری شرکای جدید خود ابتدا به بازار اروپا و بعد از آن به بازار بزرگ آمریکا راه پیدا خواهیم کرد.

در همین راستا ژانگ مدیرعامل مدیران خودرو گفت: ما برنامه ویژه ای برای توسعه محصولات و سهم بازار خود در بازار ایران داریم و با رونمایی و عرضه محصولات جدید سبد محصولات خود را تکمیل خواهیم کرد.

او ادامه داد: شاسی بلند زیبای تیگو ۷ به عنوان یکی از جدیدترین محصولات چری به زودی وارد بازار ایران خواهد شد.

بهرام شریعت، رییس هیئت مدیره مدیران خودرو نیز در این نشست خبری از توجه ویژه شرکت مدیران خودرو به هر ۲ برند چری و MVM اشاره کرد و گفت: هر ۲ برند ما در شرکت مدیران خودرو با قدرت به کار خود ادامه می دهند و ما برای توسعه سهم بازار و عرضه خودرپهای اقتصادی و ارزانتر برند MVM را تقویت می کنیم و برای توسعه سهم بازار در قیمت های بالاتر و خودرپهای لاکچری و پر آپشن، خودروهای خوبی با برند چری در بازار ایران عرضه می کنیم.

کد خبر 71721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهرام دینی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    قیمت کارخانه تیگو هفت درچین معادل حقوق ماهیانه پانزده کار گر شرکت چری در چین، قیمت کارخانه تیگو هفت در ایران معادل حقوق ماهیانه چهارصد و پنجاه کارگر شرکت مدیران خودرو در شهر بم استان کرمان در ایران