از سرگیری پروازهای فرودگاه‌های امام و مهرآباد با پایان رژه روز ارتش

پرشین خودرو: پروازهای فرودگاه‌های بین‌المللی مهرآباد و امام خمینی (ره) بعد از پایان یافتن رزمایش روز ارتش جمهوری اسلامی برقرار شد.

به گزارش پرشین خودرو،  از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پروازهای فرودگاه‌های بین المللی امام خمینی(ره) و مهرآباد که از صبح امروز 7 و 30 دقیقه مدت ۴ ساعت به دلیل پروازهای رزمایش روز ارتش لغو شده بود، از سر گرفته شد.
در همین رابطه ‌علی رستمی مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت: بعد از پایان مانور روز ارتش جمهوری اسلامی نخستین پرواز در مسیر مشهد – تهران متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایرتور ساعت ۱۱:۳۵ وارد فرودگاه بین‌المللی‌ مهرآباد شد.

هم‌چنین در همین ساعت‌ پرواز بندرعباس به تهران متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان وارد فرودگاه مهرآباد شد.
بر اساس این گزارش، در فرودگاه بین المللی امام‌خمینی (ره) نیز نخستین پرواز از دوحه با شرکت هواپیمایی قطر ایر راس ساعت 11 و 35 دقیقه وارد فرودگاه شد.
همچنین نخستین پرواز خروجی از این فرودگاه به شماره ۵۰۶۳ توسط شرکت هواپیمایی ماهان راس ساعت ۱۱11 و 40 دقیقه تهران را به مقصد دبی ترک کرد.

سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه ای در روز گذشته از تعطیلی ۴ ساعته فرودگاههای استان تهران در روز ۲۹ فروردین خبرداد و نوشت: به‌منظور حفظ ایمنی کلیه پروازهای غیر نظامی برای کلیه فرودگاه های واقع در TMA تهران ‌(فرودگاه‌های مهرآباد، امام‌خمینی (ره) و پیام) از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 11 و 30 دقیقه روز ۲۹ فروردین هیچ پروازی اعم از باری و مسافری انجام نمی‌شود.

انا

کد خبر 71723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha