لکسوس NX زیباتر از همیشه در نمایشگاه شانگهای+تصاویر

پرشین خودرو: پیش از برگزاری نمایشگاه شانگهای چین، کمپانی خودروسازی لکسوس با انتشار یک تصویر پیش نمایش که در آن چراغ‌های اتومبیل به نمایش گذاشته شده بود، خبر از معرفی نسخه‌ای فیس لیفت از لکسوس NX داده بود تا اینکه بلاخره در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی شانگهای چین، زیباترین شاسی بلند لکسوس رسما معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، زیبا و جذاب، شاید کمترین چیزی باشد که بتوان در وصف سری محصولات NX شرکت خودروسازی لکسوس بر زبان آورد. خودرویی که توسط نماینده رسمی محصولات تویوتا در ایران، یعنی ایرتویا هم شاهد عرضه و خدمات پس از فروش آن در مدل‌های NX 200t و همچنین مدل هیبریدی NX 300h هستیم، حال برای شروع نیمه دوم حیات خود قبل از معرفی نسل جدید این برند، زیر تیغ جراحی لکسوس رفته است تا با یک طراحی جدید و جذاب‌تر، کار خود را همچنان با قدرت در بازارهای جهانی دنبال کند که می‌توانید با یک مرور کلی بر روی تصاویر، به تغییرات ایجاد شده در بخش طراحی پی ببرید، ولی نکته مهم در زمان معرفی این محصول می‌تواند مربوط به نسخه NX 200t باشد که از حالا به بعد با نام NX 300 و به همراه یک بسته F اسپرت در بازارهای جهانی فعالیت خواهد کرد که یک ظاهر اسپرت و جذاب‌تر از همیشه به خود گرفته است.
باتوجه به تایید لکسوس، این دو مدل تنها در طراحی ظاهری خود و یا در امکانات و تجهیزات خود متحمل تغییراتی شده‌اند، در غیر این صورت برای مدل NX 200t که از حالا به بعد با نام NX 300 شناخته خواهد شد، از یک پیشرانه توربوشارژر 2 لیتری چهار سیلندر با حداکثر قدرتی 235 اسب بخاری استفاده خواهد شد که می‌تواند حداکثر گشتاور 350 نیوتن متری هم تولید کرده و در اختیار خروجی قرار دهد.
اما در مقابل برای نسخه NX 300h می‌توان به یک سیستم محرک هیبریدی اشاره داشت که پیشرانه درون سوز بنزینی آن از نوع 2.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی بوده و با مصرف سوختی 7.7 لیتری در هر صد کیلومتر مسافت پیموده شده، تنها 194 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. ولی یک موتور الکتریکی دیگر هم به مجموعه مولد قدرتی لکسوس NX 300h اضافه شده است تا قدرت بیشتر و عملکرد بهتری برای این شاسی بلند خوش سیمای لکسوس به ارمغان بیاورد.

کد خبر 71826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha