کد خبر 71837
۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

پرشین خودرو: پاناسونیک با معرفی LUMIX DC-ZS70 این دوربین را برای علاقمندان عرضه کرده است. این دوربین یک دوربین کامپکت است که دارای یک لنز اولترا واید با زوم اپتیکال 30x است، بدین معنی که در بازترین حالت این لنز می توانید از امکان ثبت عکس 24 میلیمتری بهره مند شوید.

به گزارش«پرشین خودرو»، گرچه این روزها اسمارت فون ها در عین حال دوربین هایی قدرتمند هستند که می توانیم به راحتی در هر شرایطی از جیب درآورده و عکس مورد نظر خود را ثبت کنیم، اما گاه پیش می آید که یک دوربین مناسب تر مورد نیاز است. در اینصورت اگر به دنبال دوربین DSLR و سیستم های بدون آینه و لنزهای قابل تعویض آن نیستید، احتمالا یک دوربین کامپکت همان چیزی است که به دنبالش می گردید.
 

 پاناسونیک دوربین جدیدش را معرفی کرد

پاناسونیک با معرفی LUMIX DC-ZS70 این دوربین را برای علاقمندان عرضه کرده است. این دوربین یک دوربین کامپکت است که دارای یک لنز اولترا واید با زوم اپتیکال 30x است، بدین معنی که در بازترین حالت این لنز می توانید از امکان ثبت عکس 24 میلیمتری بهره مند شوید و یا در صورت نیاز به زوم از زوم اپتیکال 30 برابری برخوردارید که در واقع زوم تا 720 میلیمتر را ممکن می سازد.

از سایر مشخصات این دوربین می توان به سنسور 20.3 مگاپیکسلی و قابلیت ثبت ویدیوهای 4K اشاره کرد. این دوربین از پردازنده تصویر Venus Engine برخوردار است و همچنین نوعی عملکرد Lytro مانند موسوم به Post Focus در آن وجود دارد که کاربران می توانند پس از ثبت عکس بر روی محدوده موردنظرشان از عکس فوکوس کنند.

این دوربین یک نمایشگر 3 اینچی لمسی هم دارد که تا زاویه 180 درجه قابل تنظیم است که در نتیجه از قابلیت ثبت سلفی هم برخوردار است. اگر این همان دوربین کامپکتی است که دنبالش بودید، اواخر ماه مه با قیمت 450 دلار در دسترس شما خواهد بود.

 

 

 

منبع: برترین ها

کد خبر 71837

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha