کد خبر 71862
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

پرشین خودرو: اپل سه اپلیکیشن پرطرفدارش را رایگان کرده است. اپلیکیشن GarageBand ،iMovie و iWork را می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ای از اپل استور دانلود کنید

به گزارش«پرشین خودرو»، اپل سه اپلیکیشن پرطرفدارش را رایگان کرده است. اپلیکیشن GarageBand ،iMovie و iWork را می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ای از اپل استور دانلود کنید. این برنامه‌ها برای مک و IOS قابل‌استفاده هستند. از سال ۲۰۱۳ اپل عرضه‌ی نرم‌افزارهای رایگان برای هرکسی که دستگاه‌های این شرکت را خریداری می‌کند، آغاز کرد. دستگاه‌های اپل از مک گرفته تا آیفون و آی پد می‌توانستند این سه اپلیکیشن اپل را به طور رایگان استفاده کنند.

 
 سه اپلیکیشن اپل رایگان شدند: GarageBand ،iMovie و iWork
 

با این حال کاربران گوشی‌های قدیمی‌تر اپل اگر می‌خواستند این برنامه‌ها را دانلود کنند، باید پول آن را پرداخت می‌کردند. اپلیکیشن iMovie و Garageband،برای IOS با قیمت ۴٫۹۹ دلار و  iWork با قیمت ۹٫۹۹ دلار به فروش می رسید. این برنامه‌ها برای مک گران‌تر بود. iMovie 14.99 و  iWork یا همان «صفحه‌ها، اعداد و کلیدواژه» (Pages, Numbers, and Keynote) 19.99 دلار قیمت داشتند.

ولی اکنون هیچ‌کس لازم نیست برای این اپلیکیشن‌ها پولی بپردازد. اپلیکیشن GarageBand به‌طور ویژه یک برنامه‌ی ساخت موسیقی است. این اپلیکیشن در اندروید بدون رقیب است. البته باید یادآور شویم گوگل گفته است در اندروید O بر ویژگی‌های مربوط به موسیقی بیشتر تمرکز خواهند کرد.

این اپلیکیشن‌ها ارزش دانلود را دارند. اگر گوشی آیفون و یا آی پد دارید و یا از مک‌بوک استفاده می‌کنید، این فرصت را از دست ندهید.

 

 

 

منبع: دیجی کالا

کد خبر 71862

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha