کد خبر 71953
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
افزایش پارکینگ‌های طبقاتی در شرق پایتخت

پرشین خودرو: شهردار منطقه 8 از افزایش تعداد پارکینگ‌های طبقاتی در شرق تهران خبرداد.

به گزارش پرشین خودرو، بهمن نوری گفت: احداث پارکینگ طبقاتی با هدف جلوگیری از توقف خودروها در معابر و کاهش بار ترافیک خیابان‌های سطح منطقه در دستور کار برنامه‌های عمرانی شهرداری منطقه 8 قرار دارد.

وی با اشاره به ساخت پارکینگ طبقاتی در خیابان سبلان گفت: در ناحیه 3 بحث مشارکت برای ساخت پارکینگ طبقاتی در مراحل نهایی مذاکرات است. این پارکینگ طبقاتی با ظرفیت حدود 800 پارکینگ و در زمینی با زیر بنای 24 هزار متر مربع و در مساحتی حدود 2 هزار متر مربع و در 4 طبقه، در خیابان سبلان ساخته می‌شود.

نوری با تاکید بر اینکه کمبود پارکینگ همواره یکی معضلات مهم شهروندان در منطقه است، افزود: همچنین برای رفع این مشکل در خیابان آیت مجوزهایی را داریم و بر این اساس حدود 2 هزار پارکینگ طبقاتی در شرق تهران ساخته می شود.

شهردار منطقه 8 با اشاره به ارائه بسته های تشویقی به واحدهایی که برای ساخت پارکینگ مراجعه می کنند، گفت: استفاده از پارکینگ طبقاتی مزایای متعددی دارد که از جمله می توان به انتقال مکانیزه خودروها، استفاده از فضای بهینه و حداقل، امکان استفاده از ارتفاعات بیش تر و فضای زیرزمین در تأمین جای پارک، حذف مسیرهای عبوری بین طبقات مثل رمپ ها و لوپ ها، افزایش سطح ایمنی مسافران و سرنشینان خودروها و عدم تصادفات احتمالی خودروها اشاره کرد.

میزان

کد خبر 71953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha