ابراتومبیل مرسدس، بیش از 1000 اسب بخاری خواهد بود!؟

پرشین خودرو" همانطور که می دانید شرکت مرسدس قصد دارد بزودی محصول قدرتمندی را تحت عنوان Project One معرفی کند. محصولی که ابر اتومبیل محسوب شده و در نمایشگاه ژنو پشت درب های بسته به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، البته مرسدس می خواهد این خودرو توانمند را طی نمایشگاه فرانکفورت ماه سپتامبر معرفی کند. گفته می شود Project One از پیشرانه مشابه یک خودرو مسابقات F1 بهره می برد که می تواند توان بالایی را برای این ابراتومبیل به ارمغان آورد.
یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ شش سیلندر که از خودرو W07 Formula 1 الگوبرداری شده است. گفته می شود این پیشرانه به تنهایی 748 اسب بخار قدرت تولید می کند که در کنار چهار موتورالکتریکی می تواند چندین برابر شود. این پیشرانه الکتریکی می تواند 400 اسب بخار اضافی تولید کرده و مجموع قدرت محصول آینده مرسدس بنز را به بیش از 1000 اسب بخار برساند.
وزن Project One بیش از 1300 کیلوگرمی خواهد بود و با سیستم چهار چرخ محرک توان آن بیشتر خواهد شد. مجموع تعداد تولیدی این مدل 275 دستگاه بوده و هر یک نیز قیمتی 2.4 میلیون دلاری خواهند داشت.
رقمی که هنگفت محسوب شده اما برای ابراتومبیلی چون Project One مناسب است. دور موتور پیشرانه آن 11 هزار دور در دقیقه بوده که برای یک ابراتومبیل حیرت انگیز و شگفت آور است.
ماه سپتامبر در نزدیکی نیست تا بتوان انتظار را ادامه داد اما از آنجایی که تا نمایشگاه فرانکفورت فرانرسد و مرسدس نیز قصد رونمایی ندارد، بایستی به صبر ادامه داد تا در اواخر تابستان طی نمایشگاه فرانکفورت آلمان 2017 محصول موردانتظار و قابل توجه اشتوتگارتی‌ها رونمایی شود.
برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا منابع نزدیک به مرسدس برخی اطلاعات را پیش از رونمایی آشکار سازند در غیراین صورت نمی توان اطلاعات جامع و کاملی پیرامون Project One کسب کرد.

کد خبر 72031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha